کد خبر : 1814277 | 17 اسفند 1400 ساعت 09:38 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

عبور کین از آنری؛ کاپیتان تاتنهام در یک قدمی لمپارد

هری کین، ستاره تاتنهام، موفق شد با درخشش برابر اورتون بالاتر از تیری آنری در رده ششم برترین گلزنان لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد.

عبور کین از آنری؛ کاپیتان تاتنهام در یک قدمی لمپارد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته میزبان اورتون بود و موفق شد شبی به یاد ماندنی را برابر تیم بحران‌زده لمپارد رقم بزند. 
شاگردان آنتونیو کونته در این دیدار پنج بار دروازه حریف را باز کردند که سهم هری کین دو گل بود و این دو گل اهمیت بسیاری برای کاپیتان تیم ملی انگلیس داشت. 
کین حالا با 176 گلی که در تاریخ لیگ برتر به ثمر رسانده بالاتر از تیری آنری، اسطوره فرانسوی آرسنال، در رده ششم جدول برترین گلزنان تاریخ این لیگ جای گرفته است. 
این در حالی است که او حالا تنها یک گل پایین‌تر از فرانک لمپارد قرار دارد که با 177 گل پنجم است و شاید حتی در بازی بعدی بتواند یک رده دیگر نیز در این جدول ارزشمند صعود کند. 

 

1684162


سرخیو آگوئرو با 184 گل در رده چهارم ایستاده و اندرو کول با 187 گل سوم است و همین باعث شده که بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان مدعی شوند که هری کین شاید حتی این فرصت را هم داشته باشد که بتواند در همین فصل خودش را به جمع سه بازیکن برتر در این رده‌بندی برساند. 
این ستاره تاتنهام پس از بازی با ابراز خوشحالی از رکوردشکنی جدیدش به ماندی نایت فوتبال گفت:« همه چیز بستگی به شانس‌هایی دارد که به دست می‌آورم و همیشه اطمینان دارم که می‌توانم دروازه را باز کنم. من همیشه سعی می‌کنم آرام باشم. سختکوشی و تمرین بسیار رمز موفقیت است.»
او همچنین با تمجید از عملکرد و رکوردهای تیری آنری اضافه کرد:« تیری یکی از بزرگترین مهاجمانی است که ما تا به حال دیده‌ایم و عبور از او در جدول گلزنان اتفاق بسیار خوبی برای من است و امیدوارم که این رکوردها همچنان برای من ادامه داشته باشد.»

دیدگاه‌ها