کد خبر : 1814278 | 17 اسفند 1400 ساعت 09:54 | 6.4K بازدید | 2 دیدگاه

مانچینی: ایتالیا شرایط را برای خودش پیچیده کرد

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در آستانه حضور در پلی آف جام جهانی 2022 به انتقاد از عملکرد تیمش پرداخت.

مانچینی: ایتالیا شرایط را برای خودش پیچیده کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا با قرار گرفتن در رده دوم گروهش در مسابقات انتخابی جام جهانی به مسابقات پلی آف رفت و حالا باید از سد مقدونیه شمالی و برنده بازی پرتغال و ترکیه عبور کند تا راهی قطر شود.
این در حالی است که عدم حضور آنها در جام جهانی 2018 روسیه باعث شده که هواداران این تیم از تکرار شدن چنین اتفاق تلخی بسیار نگران و عصبی باشند. 
مانچینی در آستانه برگزاری دیدار پلی آف برابر مقدونیه شمالی گفت:« ما شرایط را برای خودمان پیچیده کردیم، می‌دانیم که این کیفیت را داریم که به جام جهانی راه پیدا کنیم. اولین بازی شاید حتی سخت‌تر هم باشد. ما در پالرمو بازی خواهیم کرد و هواداران نزدیک ما هستند و فکر می‌کنم همه چیز خوب پیش می‌رود.»

 

1663842


سرمربی تیم ملی ایتالیا سپس به تمجید از بازیکنانش پرداخته و اظهار داشت:« من به این بازیکنان اطمینان دارم. خوش‌بین هستم اما می‌دانم که 10 روز سخت و دشوار در پیش داریم. من شرایط بازیکنان را ارزیابی می‌کنم و اهمیت زیادی دارد که آنها در اوج آمادگی باشند.»
این مربی همچنین به موضوع داغ این روزهای فوتبال اروپا و جنگ روسیه و اوکراین پرداخته و اضافه کرد:« این شرایط بسیار دراماتیک است. ورزش معمولا باعث اتحاد است و شکاف ایجاد نمی‌کند اما این لحظات خصوصا برای مردم اوکراین بسیار دشوار است. ما سعی می‌کنیم کاری برای آنها انجام دهیم. فکر می‌کنم اکثر مردم روسیه هم مخالف جنگ هستند. این شرایط برای همه بسیار دشوار است.»

دیدگاه‌ها