کد خبر : 1814322 | 17 اسفند 1400 ساعت 13:13 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

از آلومینیوم فقط سه امتیاز می‌خواهیم؛

درویشی: جایگاه ذوب آهن باید تک رقمی شود

محمد امین درویشی امیدوار است ذوب آهن امسال بتواند رتبه تک رقمی کسب کند.

درویشی: جایگاه ذوب آهن باید تک رقمی شود

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن توانست فولاد را در خانه حریف شکست دهد تا اینگونه شرایطش را نسبت به قبل هم بهتر کند. محمد امین درویشی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود. تیم فولاد بازیکنان با کیفیتی دارد و ما خیلی برای این دیدار تلاش کردیم. در  دقیقه دو گل خوردیم و همین باعث شد به خودمان بیاییم و در ادامه توانستیم گل را جبران کنیم همین که بازی در نیمه اول یک- یک شد شرایط‌مان را بهتر کرد و در نیمه دوم هم توانستیم نتیجه را حفظ کنیم و روی ضد حملات به فولاد گل بزنیم و برنده شویم. امتیاز گرفتن در زمین فولاد کار سختی بود که خدا را شکر ما گرفتیم.

او که در این فصل اولین گلش را به ثمر رساند در این باره ادامه داد: بعد از شوتی که سینا اسدبیگی زد،  در ریباند توانستم گل بزنم. در آن لحظه خوش بین بودم و توانستم دروازه حریف را باز کنم و زحمات همه بچه ها بود. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم تا شرایط‌مان بهتر شود.

این بازیکن در مورد آینده ذوب آهن عنوان کرد: جایگاه ذوب آهن خیلی بالاتر از اینها است خدا را شکر الان شرایط تیم خوب است از مدیر کارخانه گرفته تا مدیر عامل و هواداران پشت این تیم را خالی نکردند. در باخت هایی که می آوردیم پشت این تیم بودند و به بچه ها روحیه می دادند و همین باعث شد شرایط تیم روز به روز بهتر شود. تلاش کردیم و داریم مزد زحماتمان را می‌گیریم فعلاً با تفاضل گل کمتر در رده دوازدهم جدول هستیم ولی تلاش‌مان را می‌کنیم ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی که دارد برسانیم انشاالله امسال بتوانیم رتبه تک رقمی کسب کنیم و در سالهای بعد هم باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

درویشی در پایان درباره دیدار بعدی افزود:  با آلومینیوم اراک بازی داریم. آلومینیوم چند هفته‌ای است که نتیجه نگرفته و می آید که امتیاز بگیرد، بازی خیلی سختی داریم ولی تمام تلاشمان را می کنیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها