کد خبر : 1814362 | 17 اسفند 1400 ساعت 16:15 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

ادرسون:

به دنبال فتح لیگ قهرمانان و لیگ برتر هستیم

ادرسون، دروازه بان برزیلی منچسترسیتی از اهداف بزرگ این تیم در ادامه فصل سخن گفت.

به دنبال فتح لیگ قهرمانان و لیگ برتر هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها در دیدار رفت و در پرتغال با پنج گل در خانه اسپورتینگ لیسبون به برتری دست یافتند تا تقریبا تردیدی در مورد صعود این تیم به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان وجود نداشته باشد. ادرسون، سنگربان سیتی در نشست خبری بازی برگشت مدعی شد هدف این تیم فتح لیگ قهرمانان و لیگ برتر در فصل جاری است.

ادرسون گفت: "بله، البته که می توانیم این فصل فاتح لیگ قهرمانان و لیگ برتر شویم. ما می دانیم که این‌ها مسابقات بسیار سختی هستند، تیم باید با تمام توان در زمین حاضر شود. در این مقطع خستگی جسمی و روحی زیادی در اردو تیم وجود دارد. فصل گذشته ما این فرصت را داشتیم تا در اروپا به قهرمانی برسیم، اما در دیدار فینال شکست خوردیم. 

هدف ما فتح جام در هر تورنمنتی است، اما ما باید قدم به قدم پیش برویم تا پیشرفت کنیم. می دانیم که در هر تورنمنتی چالش هایی وجود دارد و هر مسابقه نیز دشواری های خاص خود را دارد. ما باید قدم به قدم پیش برویم تا در آینده به دستاوردهای بزرگ برسیم."

1697133

خاطره اخراج مقابل اسپورتینگ در لباس بنفیکا: "اگر درست به یاد داشته باشم آن دیدار در جام حذفی پرتغال برگزار شد و من روی نیمکت بودم. ما 1-0 یا 2-1 مغلوب شدیم و من به خاطر کلماتی که به کار بردم از بازی اخراج شدم. در آن زمان من یک پسر جوان بوده و هنوز اینقدر پیشرفت نکرده بودم، اما آن اتفاق درسی برای من در مسیر آینده بود."

حال و روز اولکساندر زینچنکو: "دوره بسیار سختی برای او سپری می شود. اوکراین کشور زینچنکو است و خانواده او آنجا حضور دارند. زندگی در این لحظات پر از درد و رنج بوده و شرایط برای ما که آنجا زندگی نمی کنیم نیز دشوار است، پس می توانید تصور کنید که اوضاع برای زینچنکو چگونه است؟ دوستان شما و غیرنظامیان در کشور اوکراین شرایط بسیار دشواری دارند. ما سعی می کنیم به اولکساندر قدرت داده و کمی او را شاد و خوشحال کنیم، اما می دانیم که شرایط چقدر دشوار است. امیدوارم این مشکل حل شده و اوکراین به حالت عادی بازگردد."

دیدگاه‌ها