کد خبر : 1814377 | 17 اسفند 1400 ساعت 17:24 | 26.1K بازدید | 2 دیدگاه

برای اسپورتینگ احترام قائلم

گواردیولا: بله، واکر مستحق سه جلسه محرومیت بود!

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی کایل واکر را مستحق محرومیت سه جلسه‌ای می‌داند.

گواردیولا: بله، واکر مستحق سه جلسه محرومیت بود!

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و در دیدار مقابل لایپزیش مرتکب خطای شدیدی شده و یوفا این مدافع انگلیسی را سه جلسه محروم کرد. در آستانه دیدار برگشت مقابل اسپورتینگ، پپ گواردیولا در مورد شرایط تیمش و غیبت تعداد قابل توجهی از بازیکنان خود از جمله کایل واکر صحبت کرده است.

پپ گواردیولا گفت: "هدف ما کسب پیروزی در دیدار مقابل اسپورتینگ است. به طور معمول نمایندگان پرتغال دو تیم پورتو و بنفیکا هستند و باشگاه اسپورتینگ چند سال پیش واقعا با مشکلات بزرگی مواجه بود، اما افراد جدید در راس باشگاه شرایط را تغییر دادند و حالا اسپورتینگ با سرمربی فوق العاده خود به قهرمانی نیز دست یافته است. ما در دیدار رفت خیلی سریع به گل رسیدیم و بعد از رخ دادن این اتفاق، کنترل جریان مسابقه آسان بود. نتیجه خوبی گرفتیم، من برای کارنامه اسپورتینگ احترام زیادی قائل هستم."

1691525

شرایط رختکن منچسترسیتی: "ما بازیکنان زیادی نداریم و فقط 14 نفر در دسترس هستند. کایل وایر محروم شده و ژائو کانسلو نیز بیمار است. اگرچه ما در بازی رفت نتیجه ای عجیب گرفتیم، اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است. گزینه های زیادی برای حضور در ترکیب وجود ندارد، اما بهترین تیمِ ممکن برای کسب پیروزی وارد میدان خواهد شد. در این مقطع شرایط دشواری داریم و نمی توان از تیم خواست نمایشی مانند دیدار مقابل یونایتد ارائه دهند، اما تلاش می کنیم عملکرد درخشانی در زمین داشته باشیم."

اهداف سیتی در فصل جاری: "ممکن است در این فصل، هم فاتح لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان شویم، اما برای رسیدن به این هدف ما باید تیم را ریکاوری کنیم. وگرنه با در اختیار داشتن 14 یا 15 بازیکن شرایط خیلی سخت شده و شما نمی توانید این روند حفظ کنید. ما تلاش کرده و هر فصل برای هر دو جام می جنگیم، اما فکر ما در حال حاضر فقط معطوف به بازی بعدی است و گام به گام خواهیم دید که چه اتفاقاتی رخ می دهد."

محرومیت سنگین کایل واکر: "بله، کایل مستحق این سه جلسه محرومیت بود و کار احمقانه ای انجام داد. من در این موارد مهربان نبوده و هنوز خیلی از دست او عصبانی هستم و خودش نیز این موضوع را می داند. من بلافاصله بعد از بازی نیز گفتم که کایل واکر مستحق این محرومیت بود."

دیدگاه‌ها