کد خبر : 1814382 | 17 اسفند 1400 ساعت 18:05 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

هری کین: کار کردن با کونته لذت‌بخش است

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام به تمجید از آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی این تیم پرداخت.

هری کین: کار کردن با کونته لذت‌بخش است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب با درخشش و بریس هری کین با پنج گل از سد اورتون گذشته و شانس خود برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جدول در پایان فصل را بیشتر کرد. علی‌رغم شایعات فراوان در مورد احتمال جدایی هری کین و انتقال این بازیکن به منچسترسیتی، به نظر می‌رسد این مهاجم 27 ساله از کار کردن زیر نظر آنتونیو کونته رضایت دارد.

هری کین گفت: "آنتونیو کونته سرمربی فوق‌العاده‌ای است و من این مسئله را بارها گفته‌ام. واقعا از کار کردن با کونته لذت می‌برم، بنابراین مسئولیت کسب سهمیه به‌عهده ما بازیکنان است و همه ما دوست داریم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم. چند سالی است که در لیگ قهرمانان حاضر نبوده‌ایم و من فکر می‌کنم تاتنهام باید به چنین تورنمنتی راه یابد. 

1684378

کار سخت و فراوانی در پیش است. این اولین نتیجه درخشان تاتنهام نیست و ما در این فصل پیروزی‌های بزرگی از این دست داشته‌ایم. هدف ما کسب چند نتیجه خوب و متوالی در بازی‌های پیش رو است و البته تردیدی وجود ندارد که ما یک مسابقه سخت دیگر در روز شنبه مقابل منچستریونایتد داریم. 

اگر می‌خواهیم در قالب یک تیم به سمت جلو حرکت کنیم، باید مسئولیت‌پذیر باشیم؛ نمی‌توانیم خود را پنهان کنیم. بدیهی است که در حال حاضر 12 بازی تا پایان باقی مانده و بنابراین هنوز فرصت‌های زیادی برای کسب امتیاز وجود دارد. نتیجه‌گیری فقط به ثبات بیشتر بستگی دارد و این کاری است که باید تا پایان فصل انجام دهیم."

دیدگاه‌ها