کد خبر : 1814388 | 17 اسفند 1400 ساعت 18:28 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

ماتیاس یایسله:

فشار اصلی روی بایرن مونیخ است، نه ما

ماتیاس یایسله، سرمربی جوان سالزبورگ تاکید کرد تیمش می‌تواند برای بایرن مونیخ مشکل‌ساز شود.

فشار اصلی روی بایرن مونیخ است، نه ما

به گزارش "ورزش سه"، سالزبورگ در دیدار رفت و تا ثانیه های پایانی در آستانه خلق شگفتی بزرگی بود، اما در نهایت دروازه این تیم در خانه برابر بایرن مونیخ باز شد و دو تیم به تساوی یک-یک رضایت دادند. حالا و در آستانه مسابقه برگشت، ماتیاس یایسله مدعی شد فشار اصلی روی بایرن مونیخ است و آنها هستند که می‌خواهند در این فصل برای فتح لیگ قهرمانان مبارزه کنند.

1697149

ماتیاس یایسله گفت: "باور و اعتقاد فراوانی در تیم وجود دارد. در بازی رفت نشان دادیم که می‌توانیم برای بایرن مونیخ مشکل ایجاد کنیم. البته می‌دانیم که هیچ‌چیز نسبت به شرایط اولیه تغییر نکرده است. ما ضعیف‌تر از تیم مقابل بوده و مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا بازی می‌کنیم. بایرن مونیخ در این فصل به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

در حال حاضر فشار اصلی روی بایرن مونیخ است. برای آنها صعود به دور بعدی یک الزام است و این تیم در نهایت می‌خواهد عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را کسب کنند. بایرن مونیخ ترکیبی با حضور بازیکنان بزرگ در اختیار دارد و ما به‌خوبی برای این دیدار آماده شده‌ایم.

بازگشت مانوئل نویر به ترکیب ثابت بایرن مونیخ؟ به نظر من او بهترین دروازه‌بان جهان است، اما ما همچنان برای گلزنی تلاش خواهیم کرد. این یک چالش بزرگ برای چنین تیم جوانی است که شانس گلزنی مقابل این دروازه‌بان بزرگ ایجاد کند."

دیدگاه‌ها