کد خبر : 1814400 | 17 اسفند 1400 ساعت 19:49 | 21.5K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره همچنان محبوبِ هواداران تاتنهام (عکس)

دله آلی، ستاره سابق تاتنهام و فعلی اورتون هنوز بازیکن محبوبی برای هواداران اسپرز محسوب می‌شود.

ستاره همچنان محبوبِ هواداران تاتنهام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تاتنهام در خانه خود نمایش درخشانی برابر اورتون ارائه داده و با پنج گل این تیم را مغلوب کرد. دله آلی، بازیکن سابق تاتنهام و جدید اورتون به‌عنوان بازیکن تعویضی و در دقیقه 69 وارد میدان شد و به‌شدت مورد استقبال قرار گرفت. البته زمانی که دله آلی وارد زمین شد اسپرز با پنج گل از اورتون پیش بود و حضور این بازیکن نیز تغییری در شرایط ایجاد نکرد.

دله آلی بیش از هفت سال را در رختکن تاتنهام سپری کرد و بیش از 250 بار با لباس این تیم بازی کرد. دیشب شعار "ما آلی را داریم، متوجه می‌شوید؟ او فقط پنج میلیون قیمت دارد، اما از اوزیل بهتر است. ما دله آلی را داریم" که در گذشته توسط هواداران اسپرز برای تشویق این ستاره انگلیسی خوانده می‌شد، دوباره در استادیوم طنین‌ انداز شد و دله آلی مورد استقبال قرار گرفت.

در پایان این دیدار نیز دله دوباره مورد تشویق ایستاده هواداران قرار گرفته و در ادامه هوگو لوریس کاپیتان تاتنهام، این بازیکن را در آغوش گرفت. سپس دروازه‌بان اسپرز دله آلی را به سمت هواداران تاتنهام آورد و این بازیکن به‌شدت مورد استقبال قرار گرفت تا طرفداران اسپرز نشان دهند هنوز علاقه زیادی به دله آلی دارند. لوریس با دله آلی به سمت جایگاه جنوبی استادیوم رفت و تشویق‌ها شدت گرفت. این اولین حضور دله در ورزشگاه خانگی تاتنهام از زمان انتقال در ژانویه به اورتون بود. دله آلی در 181 بازی‌ای که برای اسپرز در لیگ برتر انجام داده، 51 گل به ثمر رساند و 34 پاس گل داد.

1697165
1697164
1697166

دیدگاه‌ها