کد خبر : 1814417 | 18 اسفند 1400 ساعت 00:22 | 37.8K بازدید | 24 دیدگاه

یک رکورد جدید به اسم گلزن تمام نشدنی بایرن؛

گلزن‌ترین گلزن اروپا؛ لوا 10 دقیقه‌ای هت‌تریک کرد

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با گلزنی در بازی امشب مقابل سالزبورگ، در عرض تنها 23 دقیقه هت تریک کرد.

گلزن‌ترین گلزن اروپا؛ لوا 10 دقیقه‌ای هت‌تریک کرد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در حالی میزبان سالزبورگ در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است که در بازی رفت با گل دقیقه 90 کومان از شکست گریخت؛ این تیم اما بازی امشب را تهاجمی شروع کرد و با درخشش مهاجم لهستانی اش، خیلی زود به گل اول رسید. ستاره خط حمله بایرن، از همان دقایق نخست برای گلزنی بی تاب بود و می شد شب دشواری را برای مدافعان و دروازه بان سالزبورگ پیش بینی کرد.

روبرت لواندوفسکی در دقیقه دوم با یک شوت خطرناک دروازه سالزبورگ را تهدید کرد اما دروازه بان این ضربه را مهار کرد. تنها ده دقیقه این بازیکن تعادل خود را در داخل محوطه جریمه حریف از دست داد تا تیمش را صاحب یک ضربه پنالتی کند. خود لوا پشت این ضربه ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد. بعد از گذشت ده دقیقه دیگر، بایرن به کمک VAR دوباره صاحب ضربه پنالتی شد و لواندوفسکی آن را به گل دوم خود و تیمش تبدیل کرد.

1697210

این پایان کار نبود و دو دقیقه بعد از گل دوم، لواندوفسکی گل سوم را هم به ثمر رساند. او در موقعیت تک به تک با دروازه بان توپ را از او عبور داده و در دهانه دروازه با یک ضربه آرام هت‌ تریک سریع خود را کامل کرد. مهاجم بایرنی ها با همان گل اول خود در بازی امشب، به اولین مهاجم این فصل تبدیل شد که شمار گل های خود در تمامی مسابقات را به عدد 40 می رساند. لواندوفسکی طی هفت سال اخیر همواره بیش از 40 گل در هر فصل به ثمر رسانده و این رکورد خود را امسال هم جلوتر از همه مهاجمان تکرار کرد.

روبرت لواندوفسکی در بازی امشب در عرض 10 دقیقه و 23 ثانیه مقابل سالزبورگ هت تریک کرد تا شماره گل های خود در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا را به عدد قابل توجه 12 برساند؛ او این تعداد گل را در 8 بازی به ثمر رسانده است. او در حالی تا دقیقه 23 سه گل وارد دروازه حریف کرد که پیش از این، رکورد سریع ترین هت‌تریک پس از شروع یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا به مارکو سیمونه در میلان و روزنبورگ در سال 1996 اختصاص داشت که در عرض 24 دقیقه پس از شروع بازی موفق به هت‌تریک شده بود. این پنجمین هت‌تریک لواندوفسکی در UCL بود و فقط مسی و رونالدو با هشت هت‌تریک بالاتر از او هستند.

1697212
1697213
1697214

دیدگاه‌ها