کد خبر : 1814422 | 18 اسفند 1400 ساعت 01:10 | 24K بازدید | 9 دیدگاه

اخراج بی‌موقع سانچس، علیه کامبک اینتر

مهاجم باتجربه اینتر در بازی امشب مقابل لیورپول لحظاتی پس از گل زیبای هم تیمی اش، با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان با قبول شکست دو بر صفر مقابل لیورپول در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کار سختی در دور برگشت داشت؛ این تیم باید در آنفیلد حداقل دو گل به لیورپول می زد تا کامبکی را شروع کند که هوادارانش می خواستند.

رقم زدن کامبک در خانه تیمی که خود سلطان بازگشت های رویایی است، کار دشواری بود که شاگردان سیمونه اینزاگی در نیمه اول در انجام آن ناکام بودند؛ آنها سرانجام در دقیقه 61 با شلیک دیدنی مارتینز قفل دروازه میزبان را شکستند تا اختلاف را به حداقل برسانند.

1697226

به ثمر رساندن یک گل دیگر، همراه بود با برابر شدن همه چیز اما اینتر قبل از اینکه عملیات خود برای مساوی کردن کار در مجموع را شروع کند با یک شوک بزرگ مواجه شد. لحظاتی پس از گل زیبای مارتینز، شاهد اخراج الکسیس سانچس بودیم که روی یک بی احتیاطی کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد.

سانچس در میانه های زمین حریف برای تصاحب توپ یک تکل خشن روی پای بازیکن حریف زد؛ تکلی که با برخورد به مچ پای فابینیو، موجب سرنگونی این بازیکن شد. داور بازی در این صحنه در حالی که بازیکن لیورپول از درد به خود می پیچید و سانچس مات و مبهوت روی زمین نشسته بود، کارت زرد دوم را مقابل چشمان او گرفته و این بازیکن را از زمین اخراج کرد تا اینتر با ده نفره شدن، کار سختی برای رقم زدن کامبک در آنفیلد داشته باشد.

1697227
1697228

دیدگاه‌ها