کد خبر : 1814424 | 18 اسفند 1400 ساعت 01:29 | 29.5K بازدید | 18 دیدگاه

در شب بدشانسی میزبان؛

لیورپول 0 - 1 اینتر؛ ایستاده مُردن!

لیورپول در شبی که بدشانس بود در خانه با یک گل مغلوب اینتر شده و البته راهی دور بعد شد.

لیورپول 0 - 1 اینتر؛ ایستاده مُردن!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شرایطی که سه بار دیرک دروازه اینتر را به لرزه درآورد و فرصت های خوبی را از دست داد، علیرغم شکست 0-1 راهی جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان شد.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه لیورپول ایجاد کرد، اما بی دقتی در ارسال پاس های نهایی اجازه نمی داد خطر چندانی برای آلیسون بکر ایجاد شود.

1697221

در ادامه جریان مسابقه بیشتر در میانه میدان دنبال شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبود. در اواسط نیمه اول مرسی سایدی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ترنت آرنولد ارسال دقیقی روی دروازه اینتر داشت، اما ضربه جوئل ماتیپ به دیرک دروازه نراتزوری برخورد کرد.

لحظاتی بعد این بار روی ارسال کرنر بود که لیورپول می توانست به گل اول خود دست یابد، اما ضربه سر ویرژیل فن دایک در مسیر ورود به دروازه به میلان اشکرینیار برخورد کرد.

در دقیقه 41 و با متوقف شدن دنزل دامفرایس بود که اینتر در سمت چپ صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد. اما ضربه زمینی هاکان چالهان اوغلو با واکنش مناسب آلیسون بکر دفع شد و تنها موقعیت اینتر در نیمه اول از دست رفت.
در لحظات پایانی نیمه نخست ضربه ترنت الکساندر آرنولد از روی یک موقعیت ایستگاهی با اختلاف کمی از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت تا نیمه اول در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد.

لیورپول نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی زود می توانست به گل برسد. دفع توپ اشتباه سمیر هندانوویچ در محوطه باعث شد توپ به محمد صلاح برسد، اما ضربه زمینی این بازیکن به دیرک دروازه اینتر برخورد کرد.

اما در دقیقه 61 اینتر بر خلاف جریان بازی به گل اول دست یافت. توپ ربایی بازیکنان این تیم با ارسال زمینی الکسیس سانچس برای لائوتارو مارتینز در پشت محوطه همراه شد و این مهاجم جوان با ضربه ای محکم و تماشایی موفق شد دروازه لیورپول را باز کند.

1697236
1697237

اما دو دقیقه بعد الکسیس سانچس با تکل بی مهابا و عجیب خود روی پای جوئل ماتیپ در وسط زمین کارت زرد دوم را دریافت کرده و اخراج شد تا کار اینتر برای بازگشت دشوارتر از قبل شود.

دقایقی بعد لیورپول باز هم فاصله ای تا زدن گل اول خود نداشت. این بار محمد صلاح در موقعیتی بسیار خوب در محوطه تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه این ستاره مصری دوباره به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

در اوقات اضافی بود که لوییس دیاز در شش قدم صاحب موقعیت شده و فاصله ای تا باز کردن دروازه اینتر نداشت، اما آرتورو ویدال در دهانه دروازه توپ را دفع کرد تا در نهایت اینتر با همان یک گل لیورپول را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها