کد خبر : 1814425 | 18 اسفند 1400 ساعت 01:42 | 42.7K بازدید | 4 دیدگاه

سوپرگلی که برای حذف لیورپول کافی نبود (عکس)

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر تک گل پیروزی بخش این تیم مقابل لیورپول را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز در شروع سال 2022 دچار افت محسوسی شده و تا دیدار ابتدای هفته اینتر مقابل سالرنتیانا حتی یک بار موفق به گلزنی نشده بود. اما این ستاره جوان در این بازی سه بار دروازه حریف را باز کرده و هت تریک کرد تا هواداران اینتر را به درخشش در مقابل لیورپول امیدوار سازد. نراتزوری امشب با ارائه نمایشی آبرومندانه و با تک گل زیبای لائوتارو مارتینز موفق شد بعد از مدت ها شکست لیورپول در لیگ قهرمانان در استادیوم آنفیلد را رقم زده و اینتر را در انگلیس به پیروزی برساند.

در دقیقه 61 بود که لائوتارو مارتینز روی پاس زمینی و عرضی الکسیس سانچس در پشت محوطه لیورپول صاحب موقعیت شده و با یک ضربه محکم و دقیق به گوشه دروازه، به زیبایی هر چه تمام تر آلیسون بکر را تسلیم کرده و تک گل مسابقه تماشایی امشب را به ثمر رساند.

البته لحظاتی بعد ستاره شیلیایی اینتر با حرکتی بچگانه و عجیب کارت زرد دوم خود را دریافت کرده و با اخراج از زمین، شانس های نراتزوری برای زدن گل دوم و بازگشت در آنفیلد را از بین برد. در ادامه اینتر فرصت خاصی برای باز کردن دروازه لیورپول پیدا نکرد و با همین تک گل تماشایی لائوتارو مارتینز با لیگ قهرمانان این فصل وداع کرد.

1697239
1697240
1697241

دیدگاه‌ها