کد خبر : 1814426 | 18 اسفند 1400 ساعت 01:50 | 15.4K بازدید | 5 دیدگاه

چه خوب بازی در لیگ برتر نبود؛

محمد صلاح: شاید هفته بعد هت‌تریک کردم!

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول شکست برابر اینتر را برای این تیم آموزنده توصیف کرد.

محمد صلاح: شاید هفته بعد هت‌تریک کردم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شرایطی در خانه با یک گل مغلوب اینتر شد که فرصت های گلزنی خوبی را از دست داده و فقط محمد صلاح دو بار توپ را به دیرک دروازه این تیم زد. اما محمد صلاح در پایان این دیدار تاکید کرد مهم ترین مسئله صعود لیورپول به دور بعد بوده و گاهی ممکن است چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ دهد.

1697242

محمد صلاح گفت: "بازی دشواری بود و اینتر در بازی خارج از خانه خیلی خوب عمل کرد. ما در شروع این دیدار دقایق دشواری را متحمل شدیم و مهم ترین مسئله این است که ما به این مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان صعود کرده ایم. مسابقه خوبی بود و می توان نکات مهمی از بازی برابر اینتر یاد گرفت. همیشه کسب پیروزی برابر حریف مهم است، اما گاهی اوقات و با توجه به فرصت هایی که از دست می دهید، ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد. 

خوب شد این دیدار در لیگ برتر برگزار نشد و ما جواز صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان را کسب کردیم. امشب دو بار توپ را به دیرک دروازه اینتر زدم و البته مشکلی وجود ندارد، زیرا شاید در بازی بعدی سه گل زده و بتوانم هت تریک کنم.

همه بازیکنان لیورپول می خواهند در این فصل در لیگ قهرمانان و لیگ برتر عنوان قهرمانی را کسب کنند. ما برای فتح دو جام می جنگیم و خواهیم دید در انتهای فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ما امشب مغلوب شدیم، اما شاید همین باخت ما را به سمت جلو سوق دهد."

دیدگاه‌ها