کد خبر : 1814427 | 18 اسفند 1400 ساعت 02:03 | 23K بازدید | 7 دیدگاه

چیزی از لیورپول کمتر نداشتیم؛

اینزاگی: فقط حسرت و تاسف بابت بازی رفت!

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر اعتراف کرد حالا تیمش حسرت شکست بازی رفت مقابل لیورپول را می خورد.

اینزاگی: فقط حسرت و تاسف بابت بازی رفت!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در استادیوم آنفیلد مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا با تک گل لائوتارو مارتینز پیروز شد، اما با توجه به شکست 0-2 در بازی رفت این نتیجه نیز برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی کافی نبود. سیمونه اینزاگی در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد شاگردان خود پرداخته و مدعی شد تیمش در دو مسابقه چیزی از لیورپول کمتر نداشته است.

سیمونه اینزاگی گفت: "ما یک نمایش فوق العاده مقابل حریفی بسیار قدرتمند ارائه دادیم. بازیکنان اینتر خیلی خوب کار کردند و حالا حسرت مسابقه رفت را می خوریم. اینجا با یک گل از لیورپول پیش افتادیم و در شرایطی که به نظر می رسید کار برای حریف دشوار شده، الکسیس سانچس از زمین اخراج شد. 

1697140

در تلاش برای ایجاد تغییراتی در مسیر معکوس کردن روند مسابقه بودم و اینتر هنوز در جریان بازی حضور داشت. حسرت و تاسف برای ما باقی مانده است، ما در آنفیلد موفق به کسب پیروزی شدیم و این نتیجه خوشحال کننده است، اما این برتری نیز برای صعود اینتر بی فایده بود.

من فکر می کنم این نتیجه یک گام دیگر به سوی موفقیت در اروپا است. ما پس از 10 سال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کردیم و قرعه برای ما مساوی با بازی در مقابل قدرتمندترین تیم اروپا بود، اما ما با حریف پایاپای بازی کرده و در این دو مسابقه چیزی از لیورپول کم نداشتیم.

ما می دانیم که یکشنبه یک بازی پیچیده مقابل یک حریف باکیفیت داریم. ما مجبور شدیم استفان دی فرای و مارسلو بروزوویچ را به دلیل مصدومیت عوض کنیم و امیدواریم شرایط آنها تا آن روز بهبود یابد. من روی چیزی که می‌توانم تاثیر بگذارم کار می‌کنم. پس از این تقابل دوگانه که خیلی خوب ظاهر شدیم، باید انرژی‌ جسمی و روحی تیم را بازیابی کنیم."

دیدگاه‌ها