کد خبر : 1814429 | 18 اسفند 1400 ساعت 02:28 | 14.4K بازدید | 4 دیدگاه

از این شرایط لذت می‌بریم؛

فن‌دایک: اینتر از ما سرحال‌تر بود

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول تاکید کرد مهم ترین هدف کسب صعود به دور بعدی بوده است.

فن‌دایک: اینتر از ما سرحال‌تر بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در دیدار رفت با دو گل در استادیوم سن سیرو برابر اینتر به برتری دست یافته بود، امشب موقعیت های گلزنی فراوانی را خراب کرده و با یک گل مغلوب این تیم شد. ویرژیل فن دایک، مدافع باتجربه مرسی سایدی ها به تمجید از نمایش اینتر پرداخته و مدعی شد از بازی کردن برابر هواداران لیورپول لذت می برد.

1697243

ویرژیل فن دایک گفت: "ما نیز همه انسان هستیم و گاهی اوقات شما فرصت های گلزنی خود را از دست می دهید. خوشبختانه ما بازی های زیادی را نمی بازیم، اما امروز این اتفاق افتاد. اما لیورپول موفق به صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان شد و این مسئله اصلی بود. من بسیار ناامید شدم که امشب مقابل اینتر شکست خوردیم. می دانستیم که دیدار سختی پیش روی تیم خواهد بود. ما موقعیت های خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشتیم، اما اینتر یک گل تماشایی به ثمر رساند. کار زیادی نمی توانستیم انجام دهیم و آنها کمی سرحال تر از ما بودند.

همه ما می خواهیم بازی کرده و از این شرایط لذت می بریم. باید خوب استراحت کرده و تغذیه مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم دوباره در زمین حاضر شویم. چرا نباید از این شرایط لذت ببریم؟ ما مقابل این جمعیت هواداران فوق العاده بازی می کنیم و من فقط تلاش می کنم از این اوضاع لذت ببرم. علیرغم باختن موفق به صعود شدیم و در حال حاضر همه چیز خوب است."

دیدگاه‌ها