کد خبر : 1814433 | 18 اسفند 1400 ساعت 09:20 | 5.1K بازدید | 3 دیدگاه

ناگلزمان: می‌توانستیم بیشتر از هفت گل بزنیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی پر گل برابر سالزبورگ از عملکرد بازیکنانش بسیار راضی است.

ناگلزمان: می‌توانستیم بیشتر از هفت گل بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در بازی برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 1-7 برابر حریف به پیروزی برسد. 
این پیروزی در حالی به دست آمد که آنها در بازی رفت در زمین سالزبورگ با تساوی 1-1 متوقف شده بودند و گل تساوی نیز در لحظات پایانی به ثمر رسیده بود تا مانع از شکست این تیم شود. 
بایرن با این پیروزی صعود قاطعانه‌ای به مرحله یک چهارم نهایی داشت و ناگلزمان از نمایشی که بازیکنان تیمش در آلیانس آرنا ارائه کردند بسیار راضی و خشنود است. 

 

1696226


ناگلزمان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« این بدون شک بازی بسیار بسیار خوبی بود. ما از نظر تکنیکی بازی باورنکردنی‌ای را به نمایش گذاشتیم. موقعیت‌های بسیاری با فوتبال زیبایی که بازی می‌کنیم خلق کردیم اما نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. با این حال موفق شدیم هفت گل به ثمر برسانیم.»
این مربی جوان آلمانی درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت:« ما با قدرت و جدیت تمام در خط دفاعی حضور پیدا کرده و به دفاع پرداختیم. گل‌های بسیاری روی موقعیت‌های کاملا متفاوت به ثمر رساندیم که از روی ضربات شروع مجدد، ضدحملات و در جریان بازی بود.»
او همچنین به تمجید از عملکرد خوب کینگزلی کومان در بازی برابر سالزبورگ پرداخته و اضافه کرد:« یکی از اتفاقات کلیدی که در بازی امشب برای ما رخ داد، قطع توپ در سطح جهانی کینگزلی کومان در ابتدای بازی بود. او عملکرد بسیار خوب و پر انرژی را در بازی امشب از خودش به نمایش گذاشت. باید به احترام او کلاه‌ را از سر برداریم! کینگ باعث شد که بازی برای ما تمام نشده و درها به روی ما باز بماند.»

دیدگاه‌ها