کد خبر : 1814434 | 18 اسفند 1400 ساعت 09:36 | 18.1K بازدید | 3 دیدگاه

عصبانیت مارتینز: اخراج سانچس شرایط را تغییر داد

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، از اخراج الکسیس سانچس از زمین بازی به شدت عصبانی است.

عصبانیت مارتینز: اخراج سانچس شرایط را تغییر داد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه 0-1 در آنفیلد به پیروزی رسید. 
با این حال این پیروزی برای صعود شاگردان سیمونه اینزاگی به مرحله یک چهارم کافی نبود، چرا که آنها در بازی رفت در سن سیرو با دو گل برابر حریف شکست خورده بودند. 
لائوتارو مارتینز تک گل این بازی را به ثمر رساند تا تیمش را به صعود امیدوار کند اما تنها یک دقیقه بعد بود که سانچس با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای نراتزوزی بسیار دشوار شود. 

 

1697247


مارتینز پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« ما کاری که می‌خواستیم را انجام دادیم، شخصیت‌مان را نشان دادیم، ثابت کردیم علاقه زیادی برای صعود به مرحله بعدی داریم و در ورزشگاهی دشوار با انگیزه بالا از حریف پیش افتادیم. باعث تاسف است که ده نفره شدیم چون چنین چیزهایی می‌تواند شرایط را تغییر دهد.»
او با اشاره به حضور تیمش در کورس قهرمانی لیگ ایتالیا اظهار داشت:« ما حالا باید بلافاصله از این مرحله عبور کنیم و سعی کنیم نگاهی رو به جلو داشته باشیم. ما از لیگ قهرمانان حذف شدیم، حالا کوپا ایتالیا و سری A را داریم و باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم، از این اشتباهات درس بگیریم و به پیشرفت ادامه دهیم.»
این اولین گل مارتینز در لیگ قهرمانان پس از نوامبر 2020 بود و او این فصل در هفت بازی موفق به گلزنی در این رقابت‌ها نشده بود. 
این بازیکن آرژانتینی در این باره اضافه کرد:« برایم مهم بود که بار دیگر گل بزنم. می‌خواهم با تمام توان برای این باشگاه و هم‌تیمی‌هایم تلاش کنم. ما ثابت کردیم تیم خوبی هستیم اما باید پیشرفت کنیم. همین اتفاق در مادرید هم رخ داد و بازی در این سطح وقتی 10 نفره هستید بسیار دشوار است.»

دیدگاه‌ها