کد خبر : 1814435 | 18 اسفند 1400 ساعت 09:47 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

لواندوفسکی: امیدوارم شرایط بایرن بهتر شود

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، ابراز امیدواری کرد که این تیم از شرایط فعلی‌اش نیز بهتر شود.

لواندوفسکی: امیدوارم شرایط بایرن بهتر شود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف سالزبورگ رفته و با نتیجه 1-7 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
شاگردان یولیان ناگلزمان با این پیروزی در واقع تساوی 1-1 بازی رفت برابر حریف را جبران کرده و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شدند. 
لواندوفسکی یکی از بازیکنان کلیدی و درخشان بایرن در این بازی بود که موفق شد در نیمه اول این دیدار هت تریک کرده و زمینه پیروزی پرگل تیمش را فراهم کند. 

 

1697211


این بازیکن لهستانی در حالی سه گل در نیمه اول این بازی به ثمر رساند که هنوز 30 دقیقه هم از شروع بازی سپری نشده بود و او در واقع تا دقیقه 23 موفق شد این رکورد را ثبت کند. 
لواندوفسکی پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« به ثمر رساندن سه گل در نیمه اول اتفاقی نیست که حتی در لیگ قهرمانان هم زیاد رخ داده باشد. من از این بابت بسیار خوشحال هستم. همیشه انگیزه و اشتیاق دارم که گل‌های بیشتری به ثمر برسانم.»
این ستاره بایرن درباره شرایط این تیم در ادامه این مسیر نیز صحبت کرده و اظهار داشت:« لیگ قهرمانان همیشه رقابت بسیار خاصی است. در حال حاضر در مهم‌ترین برهه از این فصل قرار داریم و من امیدوار هستم که شرایط و آمادگی ما حتی از این هم بهتر شود. این نکته مهمی است که نباید آن را فراموش کرد.»

دیدگاه‌ها