کد خبر : 1814443 | 18 اسفند 1400 ساعت 10:22 | 10.3K بازدید | 4 دیدگاه

آلیسون: لیورپول متوجه قدرت تیم اینتر شد

آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، عملکرد بازیکنان اینتر در بازی برابر این تیم را تحسین کرد.

آلیسون: لیورپول متوجه قدرت تیم اینتر شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در ورزشگاه آنفیلد میزبان اینتر بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد.
با این حال، تک گل لائوتارو مارتینز برای صعود اینتر به مرحله بعدی لیگ قهرمانان کافی نبود و آنها نتوانستند دو گلی که در بازی رفت در سن سیرو دریافت کرده بودند را جبران کنند تا علیرغم پیروزی در این بازی از دور مسابقات حذف شوند. 
هرچند قبول این شکست رکورد درخشان صددرصد پیروزی شاگردان یورگن کلوپ در لیگ قهرمانان را نیز شکست. 

 

1685365


آلیسون بکر پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت:« ما باید متوجه قدرت تیم اینتر می‌شدیم که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. بازیکنان آنها باید به خودشان و عملکردی که در این بازی به نمایش گذاشتند افتخار کنند. آنها با تمام وجود جنگیدند تا بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند.»
این دروازه‌بان برزیلی با اشاره به صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اضافه کرد: «ما از این شکست خوشحال نیستیم اما باید از این که پس از چنین دیدار سختی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کردیم خوشحال باشیم. ما می‌دانستیم که بازی دشواری را در پیش داریم. ما باید در دیدارهای آینده عملکردی بهتر از آنچه امشب در برابر اینتر ارائه کردیم، نشان دهیم.»

دیدگاه‌ها