کد خبر : 1814444 | 18 اسفند 1400 ساعت 10:45 | 21.4K بازدید | 19 دیدگاه

اعتراض‌ به فابینیو؛ اخراج سانچس اشتباه بود!

تصمیم داور بازی لیورپول و اینتر برای اخراج الکسیس سانچس، مهاجم نراتزوری، موجب جنجال بسیاری شد.

اعتراض‌ به فابینیو؛ اخراج سانچس اشتباه بود!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول رفت و موفق شد با یک گل در ورزشگاه خانگی این تیم به پیروزی برسد. 
تک گل این بازی را لائوتارو مارتینز زد تا تیمش را به جبران باخت 0-2 در ورزشگاه سن سیرو امیدوار کند، اما یک دقیقه بعد سانچس به دلیل خطا روی فابینیو از زمین بازی اخراج شد تا کار برای شاگردان سیمونه اینزاگی بسیار دشوار شود. 
با این حال به نظر می‌رسد که بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان با تصمیم داور این بازی برای اخراج این مهاجم اینتر موافق نبوده‌اند. 
تیری آنری، کارشناس سی بی اس اسپورت، پس از پایان بازی درباره این تصمیم گفت: «من متاسفم که بازیکنی که فقط فوتبال بازی می‌کند، داور به او کارت می‌دهد. پس قرار است چه اتفاقی رخ دهد؟ او فقط توپ را گرفت و پایش بالا بود چون به توپ ضربه زده بود.»

 

1697259


پیتر اشمایکل هم نسبت به این تصمیم داور اعتراض و اضافه کرد: «وقتی با پا و با آن سرعت جلو می‌روید، به هیچ وجه امکان ندارد که بتوانید پایتان را عقب بکشید. سانچس اول توپ را تصاحب کرد و به آن ضربه زد، همین کافی است.»
جیمی کرگر نیز چندان از این اتفاق و تصمیم داور راضی نبود و در این باره اظهار کرد: «گاهی یک خطا یا موقعیت پیش می‌آید که اگر الکسیس توپ را با استوک‌هایش گرفته بود باعث همدردی کمتری می‌شد اما او این کار را نکرد و توپ را با پایش زد. این ضربه حتی به مچ پا هم نبود و احتمالا فقط باید به عنوان یک خطای ساده اعلام می‌شد.»
اما آرسن ونگر  پا را فراتر گذاشت و فابینیو را متهم به تقلب و تمارض روی این صحنه کرد: «خط ظریفی بین تقلب و باهوش بودن است. او تقلب کرد چون واکنشی بیش از اندازه داشت. شاید درد داشت و سانچس او را لمس کرده بود اما می‌توانست خیلی زودتر از جایش بلند شود و این کار را نکرد تا بتواند کارت قرمزی را برای حریف از داور بگیرد.»

دیدگاه‌ها