کد خبر : 1814476 | 18 اسفند 1400 ساعت 14:38 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

توماس مولر:

کاری را کردیم که لواندوفسکی دوست داشت

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ مدعی شد این تیم لایق صعود به دور بعد لیگ قهرمانان بوده است.

کاری را کردیم که لواندوفسکی دوست داشت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دیدار رفت نمایش چندان خوبی برابر سالزبورگ نداشت و با گلزنی در دقایق پایانی در مقابل این تیم در اتریش به تساوی 1-1 رضایت داد. اما این تیم در خانه توفان به پا کرد و با هفت گل از سد سالزبورگ گذشت تا با اقتدار راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شود. توماس مولر در مورد درخشش رابرت لواندوفسکی و البته عملکرد خوب بایرن مونیخ برابر سالزبورگ صحبت کرده است.

1697322

توماس مولر گفت: "قبل از شروع بازی هیچ تردیدی در اردوی بایرن مونیخ وجود نداشت و همه بازیکنان می دانستیم که در این دیدار چه هدفی داریم. همه بازیکنان در مورد بازی و اهمیت کسب نتیجه خوب آگاه بودند. البته کسب تساوی 1-1 در بازی اول در خانه سالزبورگ را نمی توان یک فاجعه برای بایرن مونیخ توصیف کرد، اما به هر حال نتیجه خیلی خوبی هم نگرفته بودیم. حتی در دیدار برگشت نیز ممکن بود در همان پنج دقیقه ابتدایی دروازه بایرن مونیخ باز شود، اما ما در مجموع 90 دقیقه نمایش بهتری از سالزبورگ ارائه داده و موفق به صعود به دور بعد شدیم.

درخشش رابرت لواندوفسکی؟ او خودش موفق به گرفتن پنالتی از بازیکنان حریف شده و این موقعیت ها را با اطمینان تبدیل به گل می کرد. لواندوفسکی بازیکنی است که باید همیشه در جریان مسابقه باشد. دفاع در برابر او برای بازیکنان حریف دشوار می شود و او علاقمند به بازی فیزیکی و درگیرانه است. در دیدار برگشت ما کاری کردیم که لواندوفسکی بیشتر از بازی رفت درگیر جریان بازی شده و در پیروزی بایرن مونیخ نقش آفرینی کند."

دیدگاه‌ها