کد خبر : 1814478 | 18 اسفند 1400 ساعت 14:52 | 41.4K بازدید | 3 دیدگاه

تحسین برانگیز مثل میلان؛

حیف که دیگر در لیگ قهرمانان نیستی! (عکس)

میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر عملکرد درخشانی در دیدار مقابل لیورپول از خود ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب با ارائه نمایشی قابل قبول در خانه لیورپول و در استادیوم آنفیلد با یک گل به برتری دست یافت. اما شکست 0-2 در دیدار رفت در سن سیرو در نهایت حذف نراتزوری را برابر لیورپول رقم زد و شکست دادن این تیم بعد از یک سال در خانه نیز نتوانست باعث صعود شاگردان سیمونه اینزاگی به دور بعدی لیگ قهرمانان شود.

اما میلان اشکرینیار در این مسابقه عملکرد فوق العاده ای داشت و در میان این همه بازیکن بزرگ در نهایت عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد. این مدافع اسلواک دو بار مقابل ضربات بازیکنان لیورپول ایستادگی کرد، حتی یک بار هم دریبل نخورد، 9 دفع توپ موفق داشت و در هر دو دوئل مستقیم خود با بازیکنان حریف به برتری دست یافت. عملکرد درخشان میلان اشکرینیار در دو مسابقه رفت و برگشت باعث شد سادیو مانه فرصت چندانی مقابل دروازه اینتر پیدا نکرده و زیر سایه نمایش خوب مدافع اینتر قرار بگیرد. همچنین در اواخر نیمه اول بود که ضربه سر ویرژیل فن دایک در آستانه ورود به دروازه با ایستادگی میلان اشکرینیار همراه شد و به بیرون رفت.

میلان اشکرینیار در پنج سال اخیر احتمالا بهترین بازیکن اینتر بوده و علیرغم دریافت پیشنهادات فراوان، به نظر قصد دارد به کار خود در این باشگاه ادامه دهد. عملکرد میلان اشکرینیار در دیدار مقابل لیورپول تحسین بسیاری از هواداران فوتبال را برانگیخت و حیف که دیگر شاهد درخشش این مدافع مستحکم در رقابت های لیگ قهرمانان این فصل نخواهیم بود.

1697324
1697325
1697326
1697327

دیدگاه‌ها