کد خبر : 1814485 | 18 اسفند 1400 ساعت 15:14 | 25.1K بازدید | 2 دیدگاه

نجات تماشایی دروازه؛

تنها حرکت مثبت ستاره روی اعصاب اینتر! (عکس)

آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی اینتر در دقایق پایانی به شکل فوق العاده ای دروازه این تیم را نجات داد.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته در دوران دو ساله حضور خود روی نیمکت اینتر خریدهای فوق العاده ای داشته و ستاره های بزرگی به ترکیب نراتزوری تزریق کرد. اما آرتورو ویدال در فصول اخیر کارآیی چندانی در رختکن اینتر نداشته و احتمالا هواداران این تیم تا ابد حسرت جذب این بازیکن به جای ساندرو تونالی را خواهند خورد.

این هافبک جنگنده و شیلیایی دیشب و در دیدار مقابل لیورپول به جای نیکو بارلای محروم در ترکیب قرار گرفته و بارها با پاس های اشتباه خود جلوی حملات نراتزوری را گرفت. حتی در ثانیه های پایانی و وقتی آخرین فرصت اینتر برای زدن گل تساوی روی یک ضربه ایستگاهی ایجاد شد، آرتورو ویدال به بدترین شکل ممکن توپ را ارسال کرد و این موقعیت به راحتی از دست رفت.

1697329

 

1697330

اما در اواخر نیمه دوم بود که لوییس دیاز، ستاره کلمبیایی و جدید لیورپول در شش قدم صاحب فرصت گلزنی شده و می توانست قبل از سوت پایان خیال هواداران تیمش را راحت کند. در شرایطی که به نظر می رسید سمیر هندانوویچ نیز تسلیم شده و توپ در آستانه ورود به دروازه است، آرتورو ویدال با حرکتی تماشایی خود را مقابل توپ انداخته و به شکل فوق العاده ای دروازه اینتر را نجات داد. این شاید تنها کار مثبت آرتورو ویدال در شبی بود که بارها با توپ لو دادن های خود اعصاب هواداران اینتر را بهم ریخت.

دیدگاه‌ها