کد خبر : 1814490 | 18 اسفند 1400 ساعت 15:42 | 7.6K بازدید | 2 دیدگاه

باخت به ذوب‌آهن تمام شد، جبران می کنیم

نجاریان: سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود

مدافع فولاد می‌گوید باخت به ذوب‌آهن را فراموش کرده‌اند و برای شادی مردم خوزستان و هواداران فولاد خواهند جنگید.

نجاریان: سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی نجاریان مدافع راست تیم فولاد در گفت و گو با سایت باشگاه در خصوص دیدار قبل تیمشان گفت: می‌دانستیم بازی سختی است، اصلا مستحق باخت نبودیم اما اشتباهاتی همه بازیکنان انجام دادیم که باعث شد این بازی را ببازیم. بازی با ذوب‌آهن برای تمام شد و تنها می‌توانیم از مدیریت، کادرفنی و هواداران بابت این نتیجه عذر خواهی کنیم.


وی افزود: فوتبال ادامه دارد و همه ما هم قسم شدیم که در دیدارهای آتی خصوصا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم جبران کنیم و باعث شادی مردم خوزستان و هواداران بشویم. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دوباره در عربستان است، ما با شرایط مسابقات آشنا هستیم و قطعا کادرفنی برنامه ویژه ای برای این بازی‌ها دارد.

بازیکن فولادخوزستان در انتها در خصوص حضور بازیکنان جدید در تیم‌شان گفت: بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند، در این مدت به تیم کمک بسیاری کرده‌اند و همگی با هم اکنون یک تیم واحد هستیم و تلاش خواهیم کرد تا یک تیم گردن کلفت را راهی مسابقات آسیایی کنیم. اوج فوتبال تیم ما را در آسیا خواهید دید و مطمئن هستیم که سورپرایز امسال لیگ قهرمانان آسیا خواهیم شد. قطعا هواداران هم مثل همیشه در کنار ما خواهند بود و قول می‌دهیم با تمام توان و انرژی برای شادی آن‌ها در تمامی مسابقات بجنگیم.

دیدگاه‌ها