کد خبر : 1814497 | 18 اسفند 1400 ساعت 16:13 | 11.6K بازدید | 7 دیدگاه

می خواهیم قهرمان شویم اما

دی یونگ: ناکامی در لیگ اروپا فاجعه نیست

ستاره هلندی بارسا معتقد است قهرمان شدن در لیگ اروپا به این سادگی‌ها که تصور می شود، نیست.

دی یونگ: ناکامی در لیگ اروپا فاجعه نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا از دور فت یک هشتم نهایی لیگ اروپا در نوکمپ میزبان گالاتاسرای است. آبی اناری ها دور قبل ناپولی را حذف کردند و این روزها روی دور پیروزی قرار دارند. بارسا که با ژاوی متحول شده، شانس اول صعود به یک چهارم نهایی است.

1697350

 

فرانکی دی یونگ ستاره هلندی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« گالاتاسرای تیم خوبی است ولی مشخصا ما شانس بیشتری برای صعود داریم. خوشحالم که الان در مسیر برد قرار گرفته ایم و امیدوارم این ثبات ادامه داشته باشد. داشتن سه یا چهار مربی در بازه زمانی محدود، نشانه خوبی برای هیچ باشگاهی نیست. با تمام مربیانم در سه سال گذشته رابطه خوبی داشته ام و معتقدم وقتی تیم خوب نتیجه نمی گیرد، همیشه مقصر مربی نیست و ما بازیکنان نیز مسئولیم. به شخصه فکر می کنم خودم می توانستم بهتر از اینها کار کنم و همیشه به دنبال رفع نقاط ضعف خودم هستم.»
 

دی یونگ ادامه داد:« بارسا از بزرگترین تیم‌های دنیاست و از پیوستن به این باشگاه هرگز پشیمان نیستم. هر زمانی برای پیوستن به بارسا خوب است. در بارسا باید زیبا بازی کنید و پیروز شوید و این لذت‌بخش است. معتقدم اگر تابستان به خوبی تقویت شویم، می توانیم برای فتح همه جام ها مبارزه کنیم.»

ژاوی:« با او ویدیوهای مختلف فوتبالی را تماشا می کنیم و همیشه به من توصیه های خوبی دارد. اینکه کجای زمین باشم و چطور بازی خوانی کنم و.....»
 

1655208

 

لیگ اروپا:« قطعا برای این جام اشتیاق داریم. می خواهیم قهرمان شویم و معتقدم تورنمنت خوبی است. هرچند هدف بارسا همیشه فتح لیگ قهرمانان است ولی حالا که در لیگ اروپا هستیم، دوست داریم این جام را به دست بیاوریم. البته اگر در نهایت قهرمان نشویم، یک فاجعه نخواهد بود. اینجا تیم های بزرگ و قدرتمندی حضور دارند و قهرمانی ساده نیست.»

شرایط خط میانی بارسا و آینده:« در بارسا راحتم و دوست دارم سال ها همینجا بازی کنم. اینجا واقعا احساس راحتی می کنم. در خط میانی بازیکنان جوان و باکیفیتی مثل پدری، گاوی و نیکو داریم و هرچقدر رقابت بالا باشد، به سود تیم خواهد بود.»

دیدگاه‌ها