کد خبر : 1814506 | 18 اسفند 1400 ساعت 17:20 | 21.9K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش جالب کلوپ در مورد فاتح این فصل اسکودتو

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول چند تیم را نامزد فتح اسکودتو در فصل جاری می‌داند.

واکنش جالب کلوپ در مورد فاتح این فصل اسکودتو

به گزارش "ورزش سه"، دیشب لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ در نهایت موفق به غلبه بر اینتر با نتیجه در مجموعِ 2-1 شده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. لیورپول پیش از این و در اوایل در مرحله گروهی به مصاف میلان نیز رفته بود. یورگن کلوپ پس از برتری تیمش مقابل اینتر به تمجید از کیفیت نمایندگان ایتالیایی پرداخته و مدعی شد بازی کردن مقابل آنها آسان نیست.

یورگن کلوپ گفت: "هر دو تیم واقعا خوب بودند و البته فکر کنم چیدمان متفاوتی داشتند. من پروژه و سبک بازی میلان را با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه بسیار دوست دارم. اما اینتر ترکیب متفاوتی داشته و آنها باتجربه‌تر هستند، بازی کردن مقابل آنها واقعا دشوار است.

1691966

تصور می‌کنم وقتی حریف عقب دفاع کند، شرایط ممکن است برای اینتر کمی سخت‌تر باشد. اما به‌طور کلی هر دو تیم فوق العاده هستند. حتی آتالانتا نیز در خانه خود نمایش درخشانی مقابل ما ارائه داد. وقتی قرعه شما یک تیم ایتالیایی باشد از شدت خوشحالی مهمانی نمی‌گیرید. من می‌دانستم کار دشواری داریم و همین‌گونه هم بود.

بخت اول کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا؟ نمی‌خواهم مشکل‌ساز شوم. من سبک میلان را دوست داشتم و نباید یوونتوس و ناپولی را فراموش کنیم، اما نمی‌دانم چه تیمی قهرمان ایتالیا خواهد شد. برای قهرمان شدن در هر کشوری نیاز به تیمی باکیفیت دارید و این تیم‌ها دارای این شرایط هستند. همچنین باید از نظر عدم داشتن بازیکنان مصدوم نیز خوش شانس باشید. من لیگ ایتالیا را دنبال خواهم کرد، اما این مهم‌ترین دغدغه من نیست."

دیدگاه‌ها