کد خبر : 1814519 | 18 اسفند 1400 ساعت 18:50 | 20.1K بازدید | 4 دیدگاه

جلسه سرنوشت‌ساز منتفی شد؛

دیبالا در آستانه جدایی از یوونتوس قرار گرفت

قرار ملاقات مدیران یوونتوس و مدیر برنامه پائولو دیبالا که بنا بود فردا برگزار شود به تعویق افتاده است.

دیبالا در آستانه جدایی از یوونتوس قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، هر هفته احتمال جدایی پائولو دیبالا، بازیکن آرژانتینی و خلاق یوونتوس بیشتر می‌شود. قرارداد او در پایان فصل با این باشگاه به اتمام می‌رسد و در روزهای اخیر اخبار حاکی از آن بود که طرفین فردا پنج‌شنبه در جلسه‌ای برای مذاکره در رابطه با تمدید این بازیکن در تورین با هم دیدار می‌کنند. اما اسکای اسپورت ایتالیا در گزارشی مدعی شد این جلسه فعلا به تعویق افتاده و فردا برگزار نخواهد شد. 

1693416

اطرافیان دیبالا از جمله خورخه آنتون، مدیر برنامه این بازیکن برای حضور در این جلسه اخیرا راهی تورین شده‌ بودند، اما برنامه تغییر کرده و هنوز مشخص نیست که چرا این جلسه فردا برگزار نمی‌شود. ظاهرا مدیران یوونتوس قصد دارند دستمزد کمتری نسبت به حقوقی که چند ماه پیش توافق شده بود به دیبالا پیشنهاد کنند. این ستاره آرژانتینی پذیرفته بود که قراردادی با مبلغ 10 میلیون یورو در سال با پاداش امضا کند، اما بیانکونری پشیمان شده و پیشنهاد خود را پس گرفته است. 

پیشنهاد اولیه یوونتوس 8 میلیون یورو دستمزد ثابت به اضافه دو میلیون پاداش بود، اما پیشنهاد جدید 7 میلیون یورو به‌علاوه سه میلیون پاداش است. تیم‌هایی چون بارسلونا، اینتر و تاتنهام به دنبال جذب دیبالا هستند و در صورت عدم توافق برای امضای قرارداد جدید با بیانکونری، به سرعت برای خرید این بازیکن اقدام خواهند کرد. تنها چند ماه تا پایان قرارداد دیبالا باقی مانده و یوونتوس فرصت چندانی برای حفظ این بازیکن نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها