کد خبر : 1814559 | 19 اسفند 1400 ساعت 01:56 | 58.8K بازدید | 8 دیدگاه

بازی خیلی سختی را بردیم

آنچلوتی: ممنونم کریم؛ گل اول همه چیز را عوض کرد

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال پس از پیروزی تیمش برابر پی اس جی از کریم بنزما تمجید کرد.

آنچلوتی: ممنونم کریم؛ گل اول همه چیز را عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، در دومین شب از بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب دو بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد میهمان خود پاری‌سن‌ژرمن را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و با جبران باخت یک بر صفر بازی رفت در مجموع با نتیجه 3 بر 2 رقیب فرانسوی را مغلوب و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

 

1697457

 

پاریسی‌ها در حالی در اولین دور حذفی رقابت‌ها حذف شدند که با گل کیلیان امباپه، زننده تک گل بازی رفت در دقیقه 39 پیش افتادند و نیمه اول را هم با پیروزی به پایان رساندند.

در نیمه دوم اما رئال مادرید ورق را کاملاً به سود خود برگرداند و با استفاده حداکثری از اشتباهات پی در پی و ناهماهنگی سازمان دفاعی حریف به خصوص دروازه‌بان این تیم جان لوئیجی دوناروما به گل رسید.

 

1697481

 

دوناروما پس از دریافت یک پاس رو به عقب از مارکو وراتی، در دور کردن توپ تعلل کرد و همین باعث شد که توپ در اختیار رئالی‌ها قرار بگیرد و آنها با فرصت‌طلبی کریم بنزما در دقیقه 61 گل اول را به ثمر رساندند. بنزما در دقیقه 76 خودش را دو گله کرد و کمتر از یک دقیقه بعد، قبل از آنکه پاریسی‌ها فرصت کنند توپ را به نیمه زمین حریف برسانند، بار دیگر از اشتباه بازیکنان حریف استفاده و با زدن گلی دیگر هت‌تریک کرد.

به این ترتیب کابوس بازگشت یا به اصطلاح کامبک برای پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا در خانه رقبای اسپانیایی (اتفاقی که فصل 17-2016 هم برای آنها برابر بارسلونا رخ داد) تکرار شد و این تیم از صعود به مرحله بعدی باز ماند.

 

1697482

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی گفت:« بازی بسیار سختی را بردیم و همه چیز پیچیده شده بود. به خصوص پس از گل امباپه برگشتن به بازی دشوار بود ولی ناامید نشدیم و به پرس حریف در جلوی زمین ادامه دادیم. روی همین پرس بود که کریم گل اول را زد. سپس بازیکنان روحیه گرفتند و حمایت هواداران نیز مضاعف شد. شانس های گلزنی ما مضاعف شد و توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم. ممنونم از بنزما چون بی نقص کار کرد. بهتر از این ممکن نبود.»

کارلتو ادامه داد:« بازی را خوب و پر انرژی شروع کردیم ولی پی اس جی به تدریج بر بازی مسلط شد. طبیعی بود که تحت فشار قرار بگیریم و کمی هم ریسکی بازی می کردیم. وقتی امباپه گل زد همه چیز سخت شد اما خوشبین بودم که ورق را برگردانیم و در نیمه دوم به هدف رسیدیم. گل اول کریم جو بازی را عوض کرد. نیم ساعت پایانی بازی تماشایی بود. امشب به بازی ما نمی توان هیچ ایرادی وارد کرد.»

تعویض ها:« کروس را عوض کردم چون خسته شده بود. او در روزهای اخیر نتوانسته بود خوب تمرین کند. رودریگو و کاماوینگا تازه نفس بودند و به تیم جان دوباره ای دادند.»

دیدگاه‌ها