کد خبر : 1814595 | 19 اسفند 1400 ساعت 11:44 | 38.5K بازدید | 17 دیدگاه

توپ یادگاری برای بنزما؛ تو بهترین هستی! (عکس)

کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید‌ توپ بازی برابر پاری‌سن‌ژرمن را به‌عنوان یادگاری به خانه برد.

توپ یادگاری برای بنزما؛ تو بهترین هستی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بنزما یکی از درخشان‌ترین بازی‌هایش در پیراهن رئال مادرید را شب گذشته در دیدار برابر پی‌اس‌جی به‌نمایش گذاشت. 
پاری‌سن‌ژرمن که در بازی رفت با یک گل برابر رئال پیروز شده بود، شب گذشته هم با گل کیلیان امباپه از این تیم پیش افتاد اما کریم بنزما با هت‌تریک تماشایی خود زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد. 
این مهاجم فرانسوی پس از بازی به دنبال توپ می‌گشت و نمی‌خواست این یادگاری خاطره‌انگیز از این شب تاریخی را از دست بدهد. 
ما درباره توپ نقره‌ای که از سوی یوفا به‌عنوان بهترین بازیکن این بازی به او اهدا شد صحبت نمی‌کنیم، بلکه درباره توپی حرف می‌زنیم که در بازی مورد استفاده قرار گرفت و از سوی تمام هم‌تیمی‌های او امضا شد. 

 

1697525


کریم پس از بازی بسیار هیجان‌زده بود و زمانی که متوجه این حرکت هم‌تیمی‌هایش شد هیجان‌زده‌تر از قبل هم شد. این توپ تنها پر از امضای هم‌تیمی‌های او نبود، بلکه نشانه‌ای از محبتی بود که دیگر بازیکنان رئال به او داشتند. 
هازارد که در این بازی به میدان نرفت اما در رختکن حضور داشت به فرانسوی برای او نوشت:« دوستت دارم.» این نشانگر تعهد این بازیکن بلژیکی به رئال و احساس همبستگی‌ای است که او با سایر هم‌تیمی‌هایش دارد. 
فده والورده نیز که از دقیقه اول تا پایان بازی به جای کاسمیرو در این بازی حضور داشت روی این توپ برای بنزما نوشت:« تو اعجوبه‌ای.»
یوویچ که او هم مانند هازارد در این بازی حضور نداشت و لوکا مودریچ که دیگر ستاره رئال در این دیدار بود هر دو نوشتند:« تو بهترین بازیکن دنیا هستی!»
از دیگر پیام‌های دست‌نویسی که روی این توپ دیده می‌شد می‌توان به «کریم درجه یک» و «سپاسگزاریم» اشاره کرد.

دیدگاه‌ها