کد خبر : 1814707 | 20 اسفند 1400 ساعت 10:44 | 16.2K بازدید | 8 دیدگاه

اطمینان بنزما از غلبه بر PSG: این داستان من است!

به نظر می‌رسد که کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، از غلبه بر پاری سن ژرمن اطمینان کامل داشته است.

اطمینان بنزما از غلبه بر PSG: این داستان من است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب در حالی در برنابئو به مصاف پاری سن ژرمن رفت که بازی رفت را با یک گل واگذار کرده بود و برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیاز به پیروزی داشت. 
با این حال، آنها در نیمه اول این بازی با گل کیلیان امباپه از حریف پیش افتادند تا کارشان برای صعود به مرحله بعدی سخت شود اما درخشش کریم بنزما و هت تریک این بازیکن در عرض 17 دقیقه شرایط را برای آنها تغییر داد و باعث شد که شاگردان کارلو آنچلوتی با پیروزی 1-3 برابر حریف قدرتمندشان راهی مرحله بعد شوند. 

 

1697672


مکالمه افشا شده بین کریم بنزما و نیسکا، خواننده فرانسوی، که دوست نزدیک این بازیکن است نشان می‌دهد که او از پیروزی برابر پی اس جی اطمینان داشته است و عزمش را برای درخشش و تاثیرگذاری در این بازی جزم کرده بود. 
نیسکا در این مکالمه به بنزما گفت که پی اس جی به دنبال پیروزی برابر رئال است اما او و وینیسیوس جونیور اخیرا عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته‌اند. بنزما نیز در جواب به این خواننده فرانسوی گفت:« پی اس جی هیچ کاری از پیش نخواهد برد. این داستان من است.»
نیسکا تصویری از این مکالمه را در اسنپ‌چت خود منتشر کرد و با اشاره به جملات بنزما درباره درخشش در این بازی در توضیح این عکس نوشت:« او به من هشدار داده بود.»

دیدگاه‌ها