کد خبر : 1814612 | 19 اسفند 1400 ساعت 22:12 | 38.9K بازدید | 14 دیدگاه

تبعات باخت به رئال مادرید؛ پوچتینو در آستانه برکناری

بنابر ادعای تلگراف مائوریسیو پوچتینو در آستانه برکناری از هدایت پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته است.

تبعات باخت به رئال مادرید؛ پوچتینو در آستانه برکناری

به گزارش "ورزش سه"، در اواسط فصل گذشته بود که توماس توخل بعد از کسب چند نتیجه ضعیف از هدایت پاری‌سن‌ژرمن برکنار شد و مائوریسیو پوچتینو که همین اتفاق در تاتنهام برای او رخ داده بود، به‌عنوان سرمربی جدید پی‌اس‌جی انتخاب و کار خود را در این تیم فرانسوی آغاز کرد.

فصل گذشته به شکل کابوس‌ واری برای پاری‌سن‌ژرمن و پوچتینو به پایان رسید اما این باشگاه فرانسوی تصمیم گرفت به سرمربی آرژانتینی فرصت بدهد‌. با این وجود از ابتدای فصل همواره شایعات مختلفی در مورد پوچتینو شنیده شد و حتی در مقطعی گفته شد که ممکن است او بعد از یک توافق دو طرفه با تیم فرانسوی راهی منچستر یونایتد شود اما این اتفاق رخ نداد.

1697491

در هفته‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از آن بود که دیدار برابر رئال مادرید آخرین فرصت پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود و در صورت شکست این تیم، او برکنار می‌شود. شب گذشته همین اتفاق رخ داد و پاری‌سن‌ژرمن در حالی‌که با یک گل از حریف خود پیش بود سه بار دروازه‌اش را در سانتیاگو برنابئو باز شده دیده تا این تیم فرانسوی یک فصل دیگر در رسیدن به رویای خود ناکام مانده باشد.

مطابق انتظار حالا گمانه‌زنی‌ها در مورد پوچتینو دوباره اوج گرفته و در همین راستا نشریه انگلیسی تلگراف مدعی شده که سرمربی آرژانتینی در آستانه برکناری از هدایت پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته است.‌ این منبع همچنین ادعا کرد که او قصد دارد چالش بعدی خود را در منچستریونایتد تجربه کند و سرمربی بعدی این تیم باشد؛ اتفاقی که با توجه به شایعات اخیر اصلا بعید نیست رخ دهد.

دیدگاه‌ها