کد خبر : 1814627 | 19 اسفند 1400 ساعت 15:05 | 47.5K بازدید | 16 دیدگاه

امانوئل پتی:

این از شکست 6-1 برابر بارسا هم وخیم‌تر است

ستاره سابق تیم ملی فرانسه شکست شب گذشته پی‌اس‌جی از رئال را با شکست این تیم از بارسا در سال 2017 مقایسه کرد.

این از شکست 6-1 برابر بارسا هم وخیم‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی‌ها خود را برای یک صعود شیرین به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهیا کرده بودند. پس از برتری 1-0 پی‌اس‌جی بر رئال در بازی رفت که با تسلط کامل بر توپ و میدان همراه بود، شانس این تیم برای صعود، بیشتر به نظر می‌رسید.

1697559

 

در نیمه نخست بازی برگشت هم امباپه توانست یک گل دیگر به رئال بزند تا برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت به دو گل برای پاریس برسد اما رئال از دقیقه 61 با درخشش کریم بنزما توفان به پا کرد و با سه گل او بازی را برد و به دور بعد رفت. به این‌ترتیب ناکامی‌های پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان ادامه پیدا کرد.

امانوئل پتی، ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه‌های آرسنال و بارسا به رادیو کونته کارلو گفت:« پس از گل تساوی رئال، خیلی سریع روحیه پی‌اس‌جی افت کرد و انگار دیگر آن بازیکنان سابق نبودند. دیگر آن تمرکز و جدیت قبل در بازیکنان دیده نمی‌شد. ستاره‌های پی‌اس‌جی در زمین بودند ولی بی روح و بی انگیزه به کار ادامه می‌دادند. آنها هر چه از زمان بازی می‌گذشت، بیشتر خودشان را می‌باختند.»

 

1454573

 

پتی ادامه داد:« ما در مورد یک تیم معمولی با بازیکنان متوسط حرف نمی‌زنیم. اینجا صحبت از پی‌اس‌جی، ستاره‌ها و فوق ستاره‌هایش است. بازیکنانی با سال‌ها سابقه و افتخار. من شدیدا عصبانی هستم چون معتقدم این یک بی مسئولیتی بزرگ از جانب بازیکنان پی‌اس‌جی بود. معتقدم این شکست حتی از شکست 5 سال پیش برابر بارسا(6-1) هم وخیم‌تر بود و عواقب سنگین‌تری خواهد داشت.»

دیدگاه‌ها