کد خبر : 1814628 | 19 اسفند 1400 ساعت 21:20 | 27.4K بازدید | 15 دیدگاه

پی‌اس‌جی شرم آور بود

یک تیم نوجوانان هم این‌طور به رئال نمی‌باخت

جیمی کاراگر معتقد است پی‌اس‌جی بازی را رها کرد و به بچه‌گانه‌ترین شکل ممکن از رئال شکست خورد.

یک تیم نوجوانان هم این‌طور به رئال نمی‌باخت

به گزارش ورزش سه شب گذشته در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید با یک کامبک فوق العاده و پیروزی 3 بر 1 مقابل پاری‌سن‌ژرمن، موفق شد به مرحله بعدی صعود کند.
 

1697559

در این بازی ابتدا دقیقه 38 کیلیان امباپه بود که دروازه رئال را باز کرد و پی‌اس‌جی را برنده به رختکن فرستاد ولی دقیقه 61 روی اشتباه دوناورما این کریم بنزما بود که توانست گل مساوی را بزند و امیدها به اردوی رئال برگشت. سرانجام به فاصله کمتر از یک دقیقه رئال دو گل دیگر توسط بنزما زد و ورق را کاملا برگرداند. در پایان نیمه اول کمتر هوادار رئال تصور پیروزی 3-1 تیمش را داشت.

1697466

 

جیمی کاراگر اسطوره لیورپول و کارشناس شبکه CBS در واکنش به شکست پی‌اس‌جی گفت:« این واقعا شرم آور است. رئال در 11 ثانیه پرونده پی‌اس‌جی را بست. اگر رئال برابر تیمی از رده نوجوانان قرار گرفته بود نیز امکان نداشت این‌گونه به دو گل سریع برسد.

‌پی‌اس‌جی پر از بازیکنان بزرگ و حرفه‌ای است و در چنین سطحی شما نباید اجازه دهید دروازه‌تان به این سادگی باز شود. بازیکنان پی‌اس‌جی مبارزه را رها کردند و رئال مادرید در بیست دقیقه پایانی سلطه کاملی بر زمین داشت. اینکه شما یک گل دریافت کنید و پس از شروع دوباره بازی و به سرعت گل بعدی را به شما بزنند، در بالاترین سطح فوتبال دنیا پذیرفتنی نیست. پی‌اس‌جی مرا شدیدا ناامید کرد.»

دیدگاه‌ها