کد خبر : 1814644 | 19 اسفند 1400 ساعت 16:28 | 52.6K بازدید | 10 دیدگاه

پس از پایان بازی رخ داد؛

ملاقات 15دقیقه‌ای کریم و امباپه، چراغ سبز قطعی به رئال؟

طبق ادعای مارکا، پس از اتمام بازی رئال مادرید و پی‌اس‌جی، کریم بنزما و کیلیان امباپه به‌مدت 15 دقیقه در یکی از سالن‌های ورزشگاه برنابئو گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، کیلیان امباپه در طول 180 دقیقه از بازی رفت و برگشت برابر رئال، ستاره بی چون و چرای زمین بود. او در بازی رفت تک گل برتری پی‌اس‌جی را در دقیقه 93 زد و در بازی برگشت نیز دقیقه 38 دروازه رئال را باز کرد. تمام نگاه‌ها قبل از دو بازی، به سمت او بود. ستاره‌ای که شایعات زیادی در مورد انتقالش به رئال شنیده می‌شود. همه منتظر تماشای بازی او در برنابئو و برابر هواداران رئال بودند و به‌خوبی نیز ثابت کرد چرا رئال، تابستان گذشته قصد داشت 200 میلیون یورو برای او پرداخت کند. 

امباپه در پایان با ناراحتی و درد برنابئو را ترک کرد ولی به‌خوبی متوجه شده بود که انتخاب رئال، تصمیم کاملا درستی بوده است.

1697584

 

رفاقت بین امباپه و کریم بنزما بر کسی پوشیده نیست. مهاجم رئال مادرید در پایان بازی به دنبال امباپه رفت و این دو به‌مدت 15 دقیقه در یکی از سالن‌های اختصاصی برنابئو که ورودش برای هر کسی مجاز نیست، صحبت کردند. در این ملاقات مادر کیلیان امباپه و وکیل بازیکن نیز حضور داشتند.

امباپه نمی‌توانست ناراحتی خود را پنهان کند ولی در تمام 15 دقیقه، رفتار دوستانه و گرمی با کریم داشت و به‌خوبی حرف‌های او را گوش می‌کرد. در هفته‌های اخیر شایعاتی در مورد خرید خانه توسط امباپه در مادرید و با مشاوره کریم بنزما منتشر شده و مشخصا در مورد انتقال بزرگ تابستانی نیز حرف زده‌اند.

امباپه در تمام مدت حضورش در مادرید رفتار بسیار دوستانه‌ای با کارمندان رئال و کارکنان ورزشگاه برنابئو داشت و از دادن عکس و امضا دریغ نمی‌کرد. او بدون‌شک پس از شکست 3-1 و حذف تلخ پاریس، بیش از پیش متوجه شده که چرا رئال مادرید باشگاهی متفاوت با پی‌اس‌جی و دیگر باشگاه‌های بزرگ دنیاست.

نکته جالب دیگر، انتشار تصویر زیر توسط بنزما در استوری اینستاگرامش است. 

کریم در آغوش امباپه که می‌توان این پست را چراغ سبز قطعی به حضور ستاره فرانسوی در رئال برای فصل بعد تعبیر کرد.

1697585
 

دیدگاه‌ها