کد خبر : 1814662 | 19 اسفند 1400 ساعت 18:26 | 52.7K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش:

تلفات رئال در شب پیروزی تاریخی بر پی‌اس‌جی

سه بازیکن رئال در بازی شب گذشته برابر پی‌اس‌جی دچار مصدومیت مختصر شده‌اند.

تلفات رئال در شب پیروزی تاریخی بر پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته توانست ‌مقابل پی‌اس‌جی کامبک بزند و با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد اما رئال در این بازی تلفاتی هم داده و برخی بازیکنان با مصدومیت‌های جزئی بازی مقابل پاریس را ترک کردند. این بازیکنان شاید بازی دوشنبه آینده مقابل مایورکا در لالیگا را از دست بدهند.

1697462

 

هرچند مصدومیت کریم بنزما، ادر میلیتائو و ناچو فرناندز شدید نیست اما شاید هر سه نفرشان در بازی دوشنبه بعدی استراحت کنند به خصوص که رئال مادرید باید در روز 29 اسفند دوئلی حیثیتی مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو داشته باشد.

بنزما در نیمه دوم بازی رئال مادرید و پی‌اس‌جی با تکل خشن لئاندرو پاردس در دقیقه 67 مواجه شد. اگر داور در این صحنه به هافبک آرژانتینی کارت زرد نشان می‌داد، با دریافت کارت زرد دومش از زمین اخراج ‌و پی‌اس‌جی 10نفره می‌شد. کریم پس از این برخورد البته به بازی ادامه داد و دو گل دیگر زد تا هت‌تریکش را تکمیل کند و به صعود رئال کمک کند.

1697599

 

میلیتائو در دقیقه 60 بازی در یکی از برخوردها دچار مصدومیتی جزئی شد و لنگ‌زنان به بازی ادامه داد و شاید او هم با فکر ال کلاسیکو استراحت کند و در بازی دوشنبه آینده حضور نداشته باشد. ناچو نیز در جریان بازی دچار مصدومیتی جزئی شده است. تمرینات رئال برای بازی با مایورکا جمعه صبح برگزار می ‌شود و شرایط دقیق مصدومیت هر سه بازیکن مشخص خواهد شد اما هیچ کدامشان مشکلی برای تقابل با بارسلونا نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها