کد خبر : 1814668 | 19 اسفند 1400 ساعت 19:36 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

گل گهر از بهترین‌های لیگ ایران است

حسینی: قضاوت‌ها به ما آسیب زده است

سرمربی پیکان می‌گوید فشار زیادی را در هفته اخیر متحمل شدند اما با این حال، به‌خوبی آماده دیدار با گل‌گهر شدند‌.

حسینی: قضاوت‌ها به ما آسیب زده است

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با گل گهر گفت: با توجه به بازی سنگینی که ۴.۵ روز پیش انجام دادیم و نزدیک به ۷۰ دقیقه با یک یار کمتر بازی کردیم و فشار خیلی زیادی به بچه‌ها آمد؛ سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و بچه‌ها را آماده کنیم ولی اتفاقاتی در آن بازی افتاد که به ما ضربه زد. متاسفانه داور محترم پنالتی مسلم ما را در آن بازی نگرفت. می‌توان گفت نبود VAR، داوران را اذیت می‌کند و بیشترین ضرر را تیم ما از این نوع قضاوت‌ها کرده است. با توجه به 10 نفره شدن و فشاری که در هفته‌ای گذشته آمد؛ بچه‌ها کمی خسته بودند.

سرمربی پیکان درباره دیدار با گل گهر نظرش را این‌گونه بیان کرد: سعی کردیم خودمان را به‌خوبی برای دیدار با تیم بسیار خوب و باکلاس گل‌گهر آماده کنیم. گل‌گهر از نظر مدیریت، امکانات، کادرفنی و بازیکن در لیگ ایران نمونه است. امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه به‌نمایش بگذاریم. مطمئن هستم هر دو تیم به دنبال ارائه یک نمایش خوب هستند و انشاالله که بازی خوبی از آب در بیاید و هر تیمی که حقش است به نتیجه مورد نظر برسد.

وی در مورد مصدومان و محرومان پیکان افزود: دروازه‌بان ما در بازی قبلی اخراج شد و ایشان محروم است. چند بازیکن مصدوم داشتیم. آقای ایمان اکبری در زمین ناهموار شیراز از ناحیه زانو آسیب جدی دیده و باید جراحی شود، دست آقای جهانبخش هم شکسته و او را هم در اختیار نداریم و سایر بازیکنان مشکلی برای بازی کردن ندارند.

دیدگاه‌ها