کد خبر : 1814681 | 19 اسفند 1400 ساعت 21:11 | 67.4K بازدید | 17 دیدگاه

گزینه زمستانی پرسپولیس و انتخاب تیم جدید؛

رسمی؛ شهاب زاهدی در پوشکاش مجارستان

مهاجم 26 ساله و سابق تیم فوتبال زوریا اوکراین، از تیم جدیدش رونمایی کرد و برخلاف گمانه‌زنی‌ها به حضور خود در فوتبال اروپا ادامه داد.

رسمی؛ شهاب زاهدی در پوشکاش مجارستان

به گزارش "ورزش سه" شهاب زاهدی که به واسطه‌ی جنگ پیش‌آمده میان روسیه و اوکراین، تصمیم به جدایی از تیم فوتبال زوریا گرفت و بعد از دو فصل موفق در این تیم و حضوری 4 ساله در لیگ اوکراین، سرانجام زاهدی از فوتبال این کشور به‌واسطه‌‌ جنگ پیش‌آمده خارج شد.

با توجه به ضعف خط حمله‌‌ پرسپولیس و تبصره‌‌ اعمال شده از سوی فیفا درباره‌‌ بازیکنان لیگ‌های روسیه و اوکراین، شایعاتی درباره‌‌ پیوستن زاهدی به تیم فوتبال پرسپولیس و بازگشت او به جمع سرخ‌پوشان مطرح شده بود.

اما برخلاف گمانه‌زنی‌ها، شهاب زاهدی 26 ساله که به‌تازگی توانسته نظر کادرفنی تیم ملی را هم جلب کند، تصمیم به ادامه‌‌ حضور در فوتبال اروپا گرفت و با تیم پوشکاش آکادمیا مجارستان قراردادش را به امضا رساند.

1697635

زاهدی شب گذشته در تست‌های پزشکی شرکت کرد و امروز به‌صورت رسمی و بعد از اعلام نتایج تست‌های پزشکی، قراردادش را با این تیم مجارستانی نهایی کرد.

گفتنی است که تیم فوتبال پوشکاش آکادمیا در رتبه‌‌ دوم لیگ مجارستان قرار دارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با تیم فرنس‌واروش رقابت دارد؛ فرنس‌واروش با 46 امتیاز صدرنشین است و تیم پوشکاش آکادمیا با 41 امتیاز در رتبه‌ دوم قرار دارد.

در هفته‌‌ بیست و چهارم لیگ مجارستان فردا تیم فوتبال پوشکاش آکادمیا میزبان پاکسی است که بعید به نظر می‌رسد شهاب زاهدی در ترکیب تیمش در مسابقه فردا جای گیرد اما یاران زاهدی جمعه 27 اسفندماه به مصاف تیم زالائگرسگی خواهند رفت که احتمالاً این مسابقه از هفته‌‌ بیست و پنجم لیگ مجارستان، مسابقه‌‌ رونمایی از خرید ایرانی تیم فوتبال پوشکاش آکادمیا خواهد بود.

دیدگاه‌ها