کد خبر : 1814688 | 20 اسفند 1400 ساعت 00:09 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

میراحمدی به مدال برنز رسید

بوکس نوجوانان و جوانان آسیا؛ موسوی فینالیست شد

رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا عصر امروز با صعود یک نماینده کشورمان به دیدار نهایی و کسب یک مدال برنز برای کشورمان ادامه یافت.

بوکس نوجوانان و جوانان آسیا؛ موسوی فینالیست شد

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، عصر امروز (پنجشنبه - 19 اسفند ماه) در امان اردن پیگیری شد و علیرضا موسوی بوکسور توانمند کشورمان با شایستگی به دیدار نهایی راه یافت و سیدعلی اکبر میراحمدی به مدال برنز رسید.

علیرضا موسوی در دیدار نیمه نهایی وزن 66 کیلوگرم به مصاف مالک جدالله از اردن رفت و با ارائه نمایشی یکطرفه و با نتیجه 5 بر صفر موفق به شکست حریف قدرتمند خود شد و به دیدار نهایی راه یافت. موسوی برای کسب نشان طلا به مصاف سانزار علی بیگ علیف از ازبکستان خواهد رفت.

نماینده کشورمان  پیش از این و برای حضور در دیدار نیمه نهایی موفق به شکست فوتنات آیامرام از تایلند شده بود.

همچنین سیدعلی اکبر میراحمدی در مرحله نیمه نهایی وزن 63 کیلوگرم به مصاف خوجی‌اکبر کودراتوف از ازبکستان رفت و با وجود عملکردی بسیار خوب 3 بر 2 مغلوب حریف خود شد و به مدال برنز رسید.

میراحمدی در راند نخست این دیدار با رأی داوران 4 بر یک بازنده شد، اما در راندهای دوم و سوم با ارائه مبارزه‌ای یکطرفه به ترتیب 3 بر 2 و چهار بر یک حریف خود را شکست داد، اما در نهایت با رأی داوران دست نماینده ازبکستان به‌عنوان فرد پیروز بالا رفت.

میراحمدی برای حضور در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست دالانتای تنگیز از مغولستان شده بود.

هدایت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس ایران برعهده رضا مهدی‌پور به‌عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور به‌عنوان مربی است. در این مسابقات مهدی شفیعی سرپرستی تیم کشورمان را عهده‌دار است.

رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز چهارشنبه 11 اسفند ماه آغاز شد.

دیدگاه‌ها