کد خبر : 1814694 | 20 اسفند 1400 ساعت 09:15 | 10.5K بازدید | 10 دیدگاه

ژاوی: باید اتفاقات ناپل را در استانبول تکرار کنیم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از بازی تیمش برابر گالاتاسرای راضی نیست.

ژاوی: باید اتفاقات ناپل را در استانبول تکرار کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ اروپا در ورزشگاه نوکمپ میزبان گالاتاسرای بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
حالا این باشگاه کاتالان باید در استانبول و در میان شور و هیاهوی هواداران متعصب گالاتاسرای به مصاف این تیم برود تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم مشخص شود. 
ژاوی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« این نتیجه خوبی برای بازی خانگی نبود. ما در نیمه دوم کمی بهتر بودیم اما تقریبا همه چیز برابر پیش رفت. ما با جدیت بیشتری در زمین حاضر شدیم. من پیکه را در زمین قرار دادم که عملکرد هجومی بهتری از رونالد آرائوخو دارد. اینیاکی امشب درخشان ظاهر شد اما مثل دیدارهای اخیر نبودیم. حالا باید همان کاری که در ناپل انجام دادیم را در استانبول تکرار کنیم.»

 

1693119


این مربی کاتالان درباره مشکل تیمش در این بازی اظهار داشت:« باید در این بازی بهتر حمله می‌کردیم، آنها در دفاع بسیار خوب ظاهر شدند. اینیاکی و دو مدافع میانی آنها درخشان بودند و همین ما را شگفت‌زده کرد چون گل‌های زیادی دریافت کرده بودند.»
او با اشاره به شرایط متفاوت رقابت‌های اروپایی از دیگر مسابقات اضافه کرد:« من دیروز هم این را گفتم. اینجا اروپاست و تیم‌های شایسته‌ای در آن حضور دارند. این رقابت دشواری است و شما باید با نهایت توان در آن تلاش کنید. هیچکس از قبل برنده یا بازنده نیست.»
ژاوی درباره اینکه آیا تیمش در این بازی نظم لازم را در زمین نداشت گفت:« نه، اینطور نیست. فکر می‌کنم که ما نظم بسیار خوبی در زمین داشتیم و بازیکنان به درستی جایگیری کرده بودند. ما با سیستمی که می‌خواستیم بازی کردیم اما نتوانستیم آنطور که باید حمله کنیم. من فکر می‌کنم ما فقط برای بردن به زمین آمده بودیم.»

دیدگاه‌ها