کد خبر : 1814706 | 20 اسفند 1400 ساعت 10:29 | 22.5K بازدید | 7 دیدگاه

نیمار: یکی از آزاردهنده‌ترین شکست‌های زندگی‌ام بود

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به حذف از لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

نیمار:  یکی از آزاردهنده‌ترین شکست‌های زندگی‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن چهارشنبه شب برای برگزاری دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید رفت. 
این تیم در دیدار رفت با تک گل کیلیان امباپه به پیروزی رسیده بود و در  بازی برگشت نیز توسط همین بازیکن در نیمه اول از حریف پیش افتاد تا خیالش کمی آسوده شود. 
اما آتش‌بازی رئال و کریم بنزما و هت تریک این بازیکن در فاصله 17 دقیقه باعث شد که شرایط  این بازی به کلی تغییر کند و پاری سن ژرمن با شکست 2-3 در مجموع دو بازی رفت و برگشت از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز بماند. 

 

1697671


این در حالی بود که پاریسی‌ها امیدوار بودند با جذب لیونل مسی در تابستان گذشته بتوانند شرایط بهتری را در این فصل لیگ قهرمانان تجربه کنند و شانس بیشتری برای رسیدن به رویای خود که بالا بردن جام قهرمانی این رقابت‌هاست داشته باشند. 
نیمار پس از بازی با انتشار عکسی سیاه و سفید از خود در جریان این بازی نسبت به حذف از لیگ قهرمانان با شکست برابر رئال مادرید واکنش نشان داد و نوشت:« شکست شب گذشته یکی از آزاردهنده‌ترین شکست‌ها برای من بود.»
نیمار از زمان پیوستن به پی اس جی با انتقال رکوردشکن 222 میلیون یورویی تا به حال نتوانسته کمکی به این تیم در فتح لیگ قهرمانان کند و عملکرد ضعیفش در هفته‌های اخیر با انتقادات بسیاری از سوی هواداران و کارشناسان روبرو شده است.

دیدگاه‌ها