کد خبر : 1814734 | 20 اسفند 1400 ساعت 12:47 | 69K بازدید | 41 دیدگاه

صبر PSG تمام شد؛ فروش نیمار در تابستان

مدیران پاری سن ژرمن از شرایط و عملکرد نیمار، ستاره برزیلی این تیم، راضی نیستند.

صبر PSG تمام شد؛ فروش نیمار در تابستان

به گزارش "ورزش سه"، نیمار روزهای سختی را در چند هفته اخیر در ترکیب پی اس جی پشت سر گذاشته و شکست برابر رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان این شرایط را سخت‌تر هم کرده است. 
این بازیکن روز گذشته مجبور شد شایعات مربوط به درگیری فیزیکی با جانلوییجی دوناروما را تکذیب کند اما این حداقل مشکل او در حال حاضر است، چرا که رومن مولینا، خبرنگار سرشناس، مدعی شده که مدیران پی اس جی در حال بررسی شرایط فروش او هستند. 
به گفته این خبرنگار، صبر مدیران قطری از عملکرد این بازیکن به سر آمده و به نظر می‌رسد که انتقال نیمار از بارسلونا به پاریس در سال 2017 مطابق انتظار آنها پیش نرفته است. رابطه نه چندان خوب با پدر این بازیکن، مصدومیت‌های متعدد و رفتار او در بیرون از زمین از جمله این مشکلات است. 

 

1606221


نیمار به هیچ وجه نتوانسته ثابت کند که ارزش هزینه صورت گرفته برای انتقالش به پارک دو پرنس را داشته است.  این پنجمین سالی است که پی اس جی نتوانست با حضور این بازیکن فاتح لیگ قهرمانان شود. 
این بازیکن به همراه سایر ستاره‌های پی اس جی نتوانستند برتری خود برابر رئال مادرید را حفظ کنند و حالا مدیران پی اس جی تصمیم دارند این بازیکن را در تابستان پیش‌رو به فروش برسانند. 
این باشگاه در حال بررسی پیشنهادات محتمل است تا بتواند او را به بالاترین پیشنهاد مطرح شده بفروشد، هرچند پس گرفتن 222 میلیون یورو هزینه پرداخت شده برای جذب او بسیار بعید به نظر می‌رسد اما آنها حداقل می‌توانند نیمار را با مبلغی در حدود 100 میلیون یورو به فروش برسانند. 
گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد این بازیکن در صورت جدایی از پی اس جی شروع شده و به نظر می‌رسد که هواداران بارسلونا دوست دارند بار دیگر او را در ترکیب تیمشان ببینند.

دیدگاه‌ها