کد خبر : 1814713 | 20 اسفند 1400 ساعت 11:14 | 23.6K بازدید | 6 دیدگاه

حسرت بارسا؛ درخشش اینیاکی برای حریف (عکس)

اینیاکی پنیا، دروازه‌بان بارسلونا که به صورت قرضی در گالاتاسرای توپ می‌زند، دیشب عملکرد خوبی برابر این تیم داشت.

حسرت بارسا؛ درخشش اینیاکی برای حریف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم لیگ اروپا در ورزشگاه نوکمپ میزبان گالاتاسرای بود و به تساوی بدون گل رضایت داد. 
اینیاکی ستاره تیمش در این بازی بود. او پس از دو ماه حضور در ترکیه بار دیگر به نوکمپ بازگشت تا این بار روبروی بارسا قرار بگیرد و درخشش او باعث شد که همه چیز به بازی برگشت در ترکیه موکول شود. 
این دروازه‌بان توانست ستاره تیمش در زمین باشد و مدیران بارسا را به این فکر بیاندازد که شاید فروش او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و ندادن فرصت حضور در دروازه به این بازیکن تصمیمی اشتباه و عجولانه بوده است.

 

1697680

 

 دیپای شانسش را برای باز کردن دروازه حریف روی یک ضربه آزاد امتحان کرد و به نظر می‌رسید که این توپ در گوشه سمت چپ دروازه خواهد نشست، اما اینیاکی با پرشی به سمت چپ اجازه گل شدن این توپ را نداد تا مهارتش را به رخ بکشد.

 

1697681

 

دقیقه 42: دیپای بار دیگر در تلاش بود تا بتواند تیمش را از حریف پیش بیاندازد و اجازه ندهد که دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند. این بازیکن هلندی از بال چپ سعی کرد به سمت مناطق میانی بیاید و شوتی را وارد گوشه سمت راست دروازه کند اما بار دیگر این دروازه‌بان گالاتاسرای بود که اجازه نداد این توپ به گل تبدیل شود.

دقیقه 57: مهاجم هلندی بارسلونا دست‌بردار نبود و تمام تلاشش را به کار گرفت تا اطمینان حاصل کند که تیمش در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی می‌رسد اما اینیاکی اجازه این کار را به او نداد. دیپای این بار سانتر خطرناکی را از بال چپ روی دروازه فرستاد اما ضربه سر سرخیو بوسکتس توسط دروازه‌بان اسپانیایی مهار شد.

 

1697682

 

دقیقه 64: اینیاکی بار دیگر در نیمه دوم هم ناجی تیمش شد و به تیم سابقش که با نهایت توان به دنبال پیدا کردن راهی برای باز کردن دروازه حریف بود اجازه درخشش نداد. یوردی آلبا، سانتری را برای فرنکی دی یونگ ارسال کرد که اقدام به شوتزنی از آستانه محوطه جریمه کند اما باز هم با در بسته روبرو شد.

 

1697683

 

به نظر می‌رسد که همین بازی تا حدودی خیال بارسا را از بابت آینده دروازه‌بانی این تیم راحت کرده است، چرا که در هفته‌های اخیر انتقادات بسیاری از عملکرد مارک آندره تراشتگن مطرح شده بود. حالا می‌توان گفت که دروازه‌بان آلمانی به زودی رقیبی جدی برای پوشیدن پیراهن شماره یک بارسا خواهد داشت. 
عملکرد خوب اینیاکی نشان داد که او توانایی قرار گرفتن در چارچوب بارسا را دارد و کادر فنی این تیم می‌تواند فرصت بیشتری برای نشان دادن توانایی‌های او در  اختیارش قرار دهد.

دیدگاه‌ها