کد خبر : 1814717 | 20 اسفند 1400 ساعت 11:33 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

عباسی تهدید کرد؛ تعداد تیم ها کاهش می یابد

سعید عباسی رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت تیم هایی که امکانات لازم را ندارند برای دریافت مجوز حرفه ای اقدام نکنند.

عباسی تهدید کرد؛ تعداد تیم ها کاهش می یابد

به گزارش "ورزش سه"، او با اشاره به اینکه ممکن است تعلیق فعالیت های این کمیته به خاطر اقدامات صورت گرفته در گذشته باشد، گفت: باشگاه‌ها در صورت پول نداشتن اصلاً جلو نیایند. اگر لازم است، تعداد تیم‌ها در لیگ برتر کاهش یابد و کیفیت کار بالا برود. تیم‌هایی در لیگ برتر بازی می‌کنند که مجوز حرفه‌ای ندارند. این باشگاه‌ها با مشکلاتی چون پرداخت پول، بازیکن خارجی و عدم رعایت مقررات درگیر هستند. زمین یک تیم خراب است و آن تیم در مشهد بازی می‌کند.

او هم چنین در خصوص حکم صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیرامون تعلیق فعالیت های کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت: این خبر در سایت AFC منتشر شد و ما منتظر ایمیل این کنفدراسیون و دلایل این تصمیم هستیم. اتفاقاً امسال، بهترین سال کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بود و ما مطابق قانون عمل کردیم. در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از عبارت «کار گروه ویژه» استفاده شده و نوشته نواقص باید برطرف شود. شاید سال‌های گذشته تأییدیه‌هایی داده شده و حالا مغایرت‌هایی مشاهده شده است. ما مجوز حرفه‌ای گل‌گهر را تأیید کردیم و AFC تنها به یک نکته ایراد گرفت که آن هم به زمان‌بندی پرداخت پول مربی تیم مربوط می‌شد. این چیزی نیست که کمیته‌های بدوی یا استیناف را زیر سؤال ببرد و احتمال می‌دهیم مربوط به موارد گذشته باشد. فدراسیون هم دخالتی در موضوع ندارد، اما AFC نام فدراسیون فوتبال را آورده بود.

گفتنی است کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر ایران فعالیت های کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال تاجیکستان را هم تعلیق کرده است.

دیدگاه‌ها