کد خبر : 1814721 | 20 اسفند 1400 ساعت 11:57 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: رم منسجم‌تر و قوی‌تر شده است

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از عملکرد بازیکنانش در هفته‌های اخیر راضی است.

مورینیو: رم منسجم‌تر و قوی‌تر شده است

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ اروپا به مصاف ویتسه رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 در این بازی به پیروزی برسد. 
رم نمایش خیره‌کننده‌ای را در این بازی ارائه نکرد و تا حدی خوش شانس بود که موقعیت‌های تیم حریف تبدیل به گل نشد و سرجیو اولیویرا موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. 
این هافبک پرتغالی دقایقی بعد با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا به همراه جانلوکا مانچینی از حضور در دیدار برگشت محروم باشد. 
مورینیو پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت:« من باید تایید کنم که ما شایستگی این که در نیمه اول با برتری به رختکن برویم را نداشتیم. ما کار خاصی برای زدن این گل انجام ندادیم، مشکلاتی داشتیم اما خوش شانس بودیم. در نیمه دوم بسیار بهتر شدیم. از نظر دفاعی به خوبی بازی را کنترل کردیم. این بازی واقعا دشوار بود.»

 

1690058


این مربی پرتغالی بین دو نیمه سه تعویض انجام داد تا نشان دهد که از عملکرد بازیکنان حاضر در زمین راضی نیست. او در این باره گفت:« وقتی هافبک خلاق ندارید باید شرایط متفاوتی را امتحان کنید. فرتو و سرجیو امروز کنترل خوبی روی خط میانی نداشتند اما شرایط در نیمه دوم فرق کرد و تیم نمایش بهتری را ارائه کرد.»
او با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در طول نیمه دوم اضافه کرد:« من هرگز در نیمه دوم این احساس را نداشتم که ما گلی دریافت خواهیم کرد. در حالی که وقتی بین دو نیمه با یک گل به رختکن رفتیم واقعا خوشحال بودم.»
رم در سه بازی اخیر با نتیجه 0-1 پیروز شده است. مورینیو در این باره گفت:« ما از روز اول سعی کردیم روندی را در این تیم پایه‌ریزی کنیم. ما منسجم‌تر هستیم، راه حل‌های بیشتری داریم، بهتر همدیگر را درک می‌کنیم و قوی‌تر شده‌ایم. این تیم حتی در لحظات سخت امروز هم واکنش خوبی نشان داد.»

دیدگاه‌ها