کد خبر : 1814543 | 18 اسفند 1400 ساعت 21:56 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: نمی‌فهمم چرا زمین‌های هلند این‌قدر بد شده

ژوزه مورینیو، سرمربی رم از وضعیت چمن ورزشگاه‌های کشور هلند انتقاد کرد.

مورینیو: نمی‌فهمم چرا زمین‌های هلند این‌قدر بد شده

به گزارش "ورزش سه"، رم فردا شب در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ کنفرانس مهمان تیم هلندی ویتسه خواهد بود. جالوروسی طی هفته‌های اخیر روند خوبی را تجربه کرده و شاگردان ژوزه مورینیو امیدوار هستند که با پیروزی در خانه ویتسه یک گام بلند برای صعود به مرحله بعدی لیگ کنفرانس بردارند.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پیش از این بازی گفت: " ما در هفت بازی سری آ شکست نخورده‌ایم و در دو بازی آخر از دقیقه اول تا آخر تمرکز بالایی دیدم. وقتی در یک مسابقه حذفی بازی می‌کنید، هر دقیقه بسیار مهم است و هرگونه کاهش تمرکز می‌تواند شما را حذف کند؛ به همین دلیل است که من احساس اعتماد به‌نفس دارم."

1697414

وضعیت ورزشگاه خانگی ویتسه: "این برای من یک شگفتی است، زیرا این اولین بار است که در هلند در زمینی بازی می‌کنم که مناسب فوتبال نیست. بازی کردن خیلی سخت خواهد بود، اما ما اینجا هستیم تا نتیجه بگیریم و به یک‌چهارم نهایی صعود کنیم. من کارم را در مربیگری با لوئیس فن خال شروع کردم، بنابراین فقط می‌توانم از او تشکر کنم. با این حال، با توجه به وضعیت وحشتناک زمین‌ها در حال حاضر، شاید رویکرد هلندِ هجومی در حال تغییر است. من بیش از 20 سال است که به این کشور می‌آیم و زمین‌ها همیشه در شرایط عالی بودند. نمی‌‌فهمم چطور ممکن است این اتفاق رخ دهد."

دیدگاه‌ها