کد خبر : 1814736 | 20 اسفند 1400 ساعت 13:00 | 13.8K بازدید | 13 دیدگاه

پیش‌بینی مودریچ: اگر PSG را ببریم قهرمان می‌شویم

لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، به قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری امیدوار است.

پیش‌بینی مودریچ: اگر PSG را ببریم قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری تماشایی و هیجان‌انگیز موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر پی اس جی به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. 
شاگردان کارلو آنچلوتی‌ در حالی در این دیدار به پیروزی رسیدند که با احتساب تک گل کیلیان امباپه در بازی رفت در پارک دو پرنس و گلی که در نیمه اول بازی برگشت به ثمر رسانده بود با دو گل از حریف عقب بودند. 
با این حال کریم بنزما موفق شد در عرض 17 دقیقه هت‌تریک کرده و شرایط را به شکلی باورنکردنی به سود رئال مادرید تغییر دهد. 

 

1697603


لوکا مودریچ یکی از بازیکنان درخشان و کلیدی رئال مادرید در این بازی بود که 90 دقیقه در ترکیب این تیم به میدان رفت و عملکرد خوبی را نیز به نمایش گذاشت. به نظر می‌رسد که این هافبک کروات امیدوار است که تیمش بتواند جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر  ببرد. 
پولی رینکون، خبرنگار ال پارتیدازو ده کوپه، روز چهارشنبه درباره پیش‌بینی‌اش از لیگ قهرمانان گفت:« من در این برنامه گفته بودم، اگر رئال مادرید برنده این بازی شود، قهرمان این رقابت‌ها خواهد شد. من هیچ تردیدی در این باره ندارم.»
پاکو گونزالس، دیگر خبرنگار حاضر در این برنامه، نیز در واکنش به این ادعا گفت که مودریچ هم نظری مشابه دارد. 
او در این باره اضافه کرد:« حرفی که تو زدی نظر مودریچ هم هست. او روز گذشته به دوست من گفته بود که اگر ما پی اس جی را شکست دهیم، قهرمان لیگ قهرمانان خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها