کد خبر : 1814738 | 20 اسفند 1400 ساعت 13:15 | 12.1K بازدید | 4 دیدگاه

دفاع قاطع بوفون از دوناروما؛ منتظر اشتباه او بودند

جان لوئیجی بوفون، اسطوره دروازه بانی ایتالیا، به حمایت از دروازه‌بان پاری سن ژرمن پرداخت.

دفاع قاطع بوفون از دوناروما؛ منتظر اشتباه او بودند

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری جان لوئیجی دوناروما را مقصر اصلی حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا می دانند. در حالی که تیم فرانسوی با یک گل از حریف خود پیش بود، کریم بنزما از تعلل بیش از حد دوناروما استفاده کرد و روی دروازه بان ایتالیایی فشار آورد، موضوعی که باعث از دست رفتن توپ شد و نهایتاً خود بنزما گل تساوی را به ثمر رساند.

اگرچه بسیاری معتقد هستند که بنزما روی دوناروما مرتکب خطا شده اما این مسئله نیز باعث نشده که انتقادات نسبت به دروازه بان ایتالیایی کاهش پیدا کند. در همین راستا جان‌لوئیجی بوفون نیز به این مسئله واکنش نشان داده و می‌گوید: "خطاهایی مانند آن برای بزرگ شدن مفید است، آنها بخشی از یک روند پیشرفت هستند و من مطمئن هستم که تاثیر منفی نخواهد داشت زیرا دوناروما قبلاً ثابت کرده است که قدرت غلبه بر لحظات سخت را دارد. او خیلی محکم است که تحت تأثیر همه اینها قرار نگیرد. جیجیو یکی از بهترین دروازه بان های جهان است، به همراه تیبو کورتوا و مانوئل نویر یکی از سه دروازه بان برتر جهان است."

1697696

بوفون در ادامه گفت: "من می خواهم خیلی صادقانه بگویم، این در ایتالیا یک خطا بود.  شاید بعد از بررسی VAR  به عنوان یک دروازه بان، عصبانی می شدم.  از سوی دیگر، اگر داور سوت می زد، بازیکنان رئال مادرید دیوانه می شدند. می توانم اضافه کنم که اگر جیجو روی زمین می ماند، شاید اتفاق دیگری می‌افتاد.  ما بازیکنان زیادی را دیده‌ایم که این کار را انجام می‌دهند، اما او صادق بود.  او با بلند شدن بلافاصله به داور پیغام فرستاد که تماس بی ربط بود.

خطاها عادی هستند، جیجیو هنوز هم می تواند چیزهای زیادی ارائه بدهد.  این اشتباهی است که نمی تواند منجر به زیر سوال بردن ارزش بازیکن شود. جیجیو با پیوستن به پاری سن ژرمن انتخابی داشت که خیلی محبوب نبود ولی باید به آن احترام گذاشت. او می خواست جاه طلبی خود را تقویت کند، چیزی که خیلی ها آن را دوست نداشتند.  آنها همان کسانی هستند که منتظر اشتباه او بودند. مشکل فرانسوی‌ها نیستند که از آن لذت می‌برند، بلکه ایتالیایی‌هایی هستند که منتظر آن بودند."

دیدگاه‌ها