کد خبر : 1814791 | 20 اسفند 1400 ساعت 16:59 | 55.1K بازدید | 12 دیدگاه

باید قوی باشیم

اولین واکنش دوناروما به اشتباه مرگبار برابر رئال

گلر ایتالیایی پی اس جی به اشتباهی که منجر به گلزنی کریم بنزما شد واکنش نشان داد.

اولین واکنش دوناروما به اشتباه مرگبار برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری جان لوئیجی دوناروما را مقصر اصلی حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا می دانند. در حالی که تیم فرانسوی با یک گل از حریف خود پیش بود، کریم بنزما از تعلل بیش از حد دوناروما استفاده کرد و روی دروازه بان ایتالیایی فشار آورد، موضوعی که باعث از دست رفتن توپ شد و نهایتاً خود بنزما گل تساوی را به ثمر رساند.

اگرچه بسیاری معتقد هستند که بنزما روی دوناروما مرتکب خطا شده اما این مسئله نیز باعث نشده که انتقادات نسبت به دروازه بان ایتالیایی کاهش پیدا کند. 

1697517

 

کارشناسان داوری روی این صحنه اختلاف نظر دارند ضمن اینکه مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی معتقد است این گل باید مردود اعلام می شد:« این یک شکست غیرمنصفانه بود و گل اول رئال باید مردود اعلام می شد. کریم بنزما به وضوح روی دوناروما خطا کرد و شرایط روحی ما پس از آن گل ویران شد. همان اشتباه داور ضربه روحی بزرگ بود و در سال 2022 چنین اشتباهی شرم آور است. ما در هر دو بازی بهتر از رئال بودیم و زمانی که رئال گل مساوی را زد، با همه وجود حمله کرد چون چیزی برای از دست دادن نداشت.»

1697764

 

دروازه بان تیم ملی ایتالیا و بهترین گلر جهان در سال 2021 بالاخره سکوت خود را شکست و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:«  حذف از لیگ قهرمانان ضربه سختی بود. دو روز اخیر آسان نگذشته اما از همین لحظات سخت است که قوی تر بیرون می آییم. اکنون باید به زمان حال و قهرمانی در لیگ فکر کنیم. باید همان طور که همیشه این کار را کرده ایم، تمام توانمان را برای این پیراهن، این باشگاه و هوادارانمان بگذاریم. بیایید دوباره شروع کنیم، با هم! زنده باد پاریس.»

1697779

دیدگاه‌ها