کد خبر : 1814745 | 20 اسفند 1400 ساعت 13:22 | 32K بازدید | 3 دیدگاه

تصمیم قطعی برای آینده؛ اطمینان امباپه از حضور در رئال

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، تمام جوانب را برای تصمیم نهایی خود بررسی کرده است.

تصمیم قطعی برای آینده؛ اطمینان امباپه از حضور در رئال

به گزارش "ورزش سه"، شکست پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بسیار ناراحت‌کننده بود اما نکات مثبتی برای امباپه داشت. 
روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که دو بازی رفت و برگشت برابر رئال مادرید باعث شده که امباپه از تصمیمش برای پیوستن به این تیم در فصل آینده اطمینان حاصل کند. 
این بازیکن فرانسوی همچنین پس از این دو بازی به این نتیجه رسیده که بازی با پیراهن رئال به همان جذابیتی است که او همیشه در رویایش دیده است. 
به نظر می‌رسد که بازیکنان و کادر فنی رئال مادرید نیز از حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو در فصل آینده اطمینان خاطر دارند. کارلو آنچلوتی و لوکا مودریچ در واکنش به سوالی درباره احتمال پیوستن امباپه به این تیم به پهنای صورت لبخند زدند. 

 

1697584


احتمالا هر دوی آنها به خوبی از این موضوع خبر دارند که توافق نهایی رئال مادرید با امباپه انجام شده و او به زودی به عنوان بازیکن آزاد و بدون پرداخت حتی یک یورو به پی اس جی به این تیم ملحق خواهد شد. 
هواداران رئال نیز استقبال گرمی از این بازیکن فرانسوی به عمل آوردند تا او بیش از پیش از بازی در سانتیاگو برنابئو در فصل آینده مطمئن شود. 
فلورنتینو پرز تابستان گذشته با ارائه پیشنهادی به پاری سن ژرمن سعی کرد امباپه را یک فصل زودتر به خدمت بگیرد اما مدیران پی اس جی این پیشنهاد را رد کرده و امیدوار بودند که این بازیکن قراردادش را با آنها تمدید کند، اتفاقی که در نهایت رخ نداد. 
رد پیشنهاد رئال مادرید از سوی پی اس جی به هیچ وجه باعث نگرانی پرز نشد، چرا که او اطمینان داشت که به زودی او را به صورت رایگان جذب خواهد کرد. 
امباپه پس از پایان بازی 15 دقیقه با کریم بنزما، دوست و هم تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه، صحبت کرد و به نظر می‌رسد که این دو نفر به زودی در سطح باشگاهی نیز با یکدیگر هم‌تیمی خواهند شد.

دیدگاه‌ها