کد خبر : 1814750 | 20 اسفند 1400 ساعت 14:00 | 38.5K بازدید | 4 دیدگاه

آنها فقط یک تیم سرگرم‌کننده هستند

به الخلیفی در مورد PSG واقعیت‌ها را نگفته‌اند

میچل، اسطوره رئال مادرید پی اس جی را تیمی صرفا سرگرم کننده و نه در حد رقابت برای قهرمانی چمپیونیزلیگ عنوان کرد.

به الخلیفی در مورد PSG واقعیت‌ها را نگفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی در سال های اخیر 1.5 میلیارد یورو برای خرید بازیکن هزینه کرده ولی هرگز نتوانست به هدف اصلی خود یعنی فتح لیگ قهرمانان برسد. پاریسی ها دو سال پیش تا فینال نیز پیش رفتند ولی به بایرن باختند. سال قبل به دست سیتی در نیمه نهایی حذف شدند و امسال با لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه پشت سد رئال در یک هشتم نهایی ماندند و رویای قهرمانی اروپا یک سال دیگر به تعویق افتاد.

1697504

 

حذف برابر رئال بسیار دردناک بود چرا که در طول 150 دقیقه از بازی رفت و برگشت، پی اس جی تیم برتر زمین بود و با دو گل نیز پیش بود ولی به یکباره رئال اوج گرفت و با هت تریک بنزما ورق را برگرداند.

میچل اسطوره رئال در مورد بازی چهارشنبه شب برابر پی اس جی و صعود تاریخی کهکشانی ها گفت:« تعجب می کنم که این بازی را در ردیف بازی های تاریخی قرار می دهند. من مطمئن بودم رئال پی اس جی را حذف خواهد کرد. وقتی بازی رفت با یک گل دیرهنگام به سود پی اس جی تمام شد، تردید نداشتم که در برنابئو و با حمایت هواداران قادر به جبران خواهیم بود. معتقدم برای صعود به یک شاهکار و معجزه نیاز نبود.»

1697512

 

میچل ادامه داد:« به الخلیفی در مورد پی اس جی واقعیت ها را نگفته اند. او برای تیمش مهاجمان بزرگی خریده ولی در دفاع مشکلات آشکاری دارد. پی اس جی از نظر من یک تیم صرفا سرگرم کننده است با چند ستاره و فوق ستاره اما در واقع تیمی برای رقابت با قدرت های برتر اروپا نیست. این تیم مهاجمان خوبی دارد ولی وقتی نیاز به درخشش مدافعان برای پیروزی در یک بازی است، واقعیت ها نمایان می شوند. در بازی برگشت پی اس جی 60 دقیقه ابتدایی تیم مسلط زمین بود ولی کافی است برای رئال یک راه نجات باقی بگذارید تا کارتان را تمام کند. دوناروما با اشتباه خود این فرصت را تقدیم رئال کرد و در 30 دقیقه پی اس جی نابود شد.»

1697559

 

امباپه در رئال:« وقتی برای رئال بازی می کنید، بسیار سخت است که از این باشگاه جدا شوید و زمانی که عضو تیم دیگری هستید، آرزو دارید روزی برای رئال به میدان بروید. برای امباپه چه تفاوتی دارد 50 میلیون دستمزد بگیرد یا 100 میلیون یورو؟ او همین حالا بی نیاز از پول است و برایش فقط اهداف ورزشی اهمیت دارند.»

دیدگاه‌ها